9 Reacties

3 dagen geleden

Heb je al iets van ontsluiting? Tegen mij zeiden ze dat de trucjes die bewezen zijn om te werken zoals trappen lopen en seks hebben pas echt iets gaan doen als je lichaam al vanzelf een beetje begonnen is. Anders is het als olie gieten op een vuur dat nog niet brandt 😂

3 dagen geleden

Voor mij persoonlijk, seks hebben geeft me de uren nadien wel altijd voorweeën die na een paar uur stoppen. Maar misschien zetten ze bij jou wel door?

3 dagen geleden

Je kan op YouTube 'spinning baby's' opzoeken en die oefeningen doen, kan zijn dat je kindje nog niet optimaal ligt om diep genoeg in je bekken te zakken en zo kan hij/zij zich wat beter positioneren. Daarnaast is in beweging blijven het belangrijkste en natuurlijke oxytocine opwekken door te knuffelen, stress los te laten, ...

3 dagen geleden

Voetreflexologie drukpunten hebben bij mij de slijmprop doen los komen en een meditatie om de arbeid te doen starten heeft ook effectief geholpen.. de dag erna had ik 3cm ontsluiting en weeën. Normaal hadden we ook ingeleid moeten worden (ik wilde dat ook liever niet maar kon medisch niet anders) maar dus op het nippertje spontaan en natuurlijk kunnen bevallen.

2 dagen geleden

Mag ik vragen waarom er al een inleiding gepland staat? Ik ben vandaag ook 39w3d en had daarnet controle. Heb blijkbaar al 4cm ontsluiting, nooit iets van gevoeld. Ook nog geen inleiding gepland gelukkig (wil dit echt vermijden).

2 dagen geleden

Ik ben 39 + 5 (voor 20/11 dus) en ik word pas ingeleid 10 dagen later. Wenste dat het ook al wat vroeger was als bij jou! Ben soms bang dat er lang inzitten meer kwaad dan goed zal doen voor hem.

2 dagen geleden

Reactie op Molly1234

Heb je al iets van ontsluiting? Tegen mij zeiden ze dat de trucjes die bewe ...
momenteel 1cm sinds controle op 37,5 weken ik kan ook pas de 22ste terug op uitgerekende datum dus ik hoop dat het ondertussen al iets meer is 😊

2 dagen geleden

Reactie op Marthe1991

Je kan op YouTube 'spinning baby's' opzoeken en die oefeningen doen, kan zi ...
de oefeningen ben ik inderdaad met gestard hopelijk doet het iets positiefs 😄

2 dagen geleden

Reactie op brthls

Mag ik vragen waarom er al een inleiding gepland staat? Ik ben vandaag ook ...
ik heb last van enorme bekkeninstabiliteit. Dus ook vooral om het comfort te verbeteren zodat ik er niet te lang meer met moet rondlopen 😊