12 Reacties

8 maanden geleden

Ik ben rond de 6-7 weken en mijn waarde lag rond de 29000

8 maanden geleden

Iedereen zijn waarden zijn anders. De eerste weken verdubbeld het zelfs dagelijks. Iets tussen deze range is oké. Mijn hcg was 6000 op 5 weken en dat kwam mooi overeen. Je telt wel je zwangerschap vanaf dag 1 vorige menstruatie, misschien zat je daar fout met berekenen?

8 maanden geleden

Gohja, dat ligt bij elke vrouw anders. Bij mijn eerste was ik 6 weken en lag toen rond 18000. Bij mijn tweede nu met 3 weken 258. Weet je wanneer je eisprong was? Of je laatste maanstonden en ben je regelmatig?

8 maanden geleden

Ik had op 5w3d 18500. Dus denk dat het wel oké is. 😃

8 maanden geleden

Bij mijn eerste zwangerschap had ik 16562 op 7 weken. En een gezonde zoon geboren die al 2,5j is 😁 in december had ik op 5w maar 978 en helaas ben ik het verloren. Nu heb ik dinsdag op 4w+5d een waarde van 3722. Iedere vrouw is anders. Er gewoon van genieten. 🥰

8 maanden geleden

Reactie op Daphne Boussemaere

Bij mijn eerste zwangerschap had ik 16562 op 7 weken. En een gezonde zoon g ...
Amai. Ik heb op 7 weken 135000. Ik krijg al schrik.

8 maanden geleden

Reactie op Tabitalita 🩷

Dat is goed 👍 al voor de eerste echo mogen gaan? 🙂

8 maanden geleden

Reactie op Tabitalita 🩷

Prikken ze opnieuw bij de gynaecoloog of ben jij nog eens terug gegaan naar huisarts?

8 maanden geleden

Reactie op Sarah Van Geert

Prikken ze opnieuw bij de gynaecoloog of ben jij nog eens terug gegaan naar ...
Dit was in het ziekenhuis in Jette. Ik volg een traject.

8 maanden geleden

Reactie op Sarah Van Geert

Prikken ze opnieuw bij de gynaecoloog of ben jij nog eens terug gegaan naar ...
Dat is normaal he elke zoveel uhr verdubbelt die. K ben in 1,5 week van 42 maar 7660 gegaan. En ben 5w3d

7 maanden geleden

Ik heb 3 weken geleden bij de huisarts bloed laten nemen na een positieve test van 3+ weken. Het resultaat van mijn hcg waarde was 7200 dus had ik direct de gynaecoloog gebeld en ben 2 april mogen gaan,nu zou ik 7 weken zwanger zijn. Maar volgens het resultaat van de bloedname zou ik nu toch al week 9 moeten zijn dus allemaal heel verwarrend vind ik. Ben dan ook weer heel bezorgd over hoe dat kan. Het vruchtje is nog heel klein en hartje was wel aan het kloppen maar heel lichtjes

7 maanden geleden

Reactie op taartje86

Dat is normaal he elke zoveel uhr verdubbelt die. K ben in 1,5 week van 42 ...
Ik ook was bij 5w3d 7660