6 Reacties
3 maanden geleden
mijn gynaecoloog schreef mij asaflow 80 mg 1keer per dag t/m 35 weken om hoge bloeddruk te voorkomen en mijn bloeddruk twee keer per dag moet controleren maar voordat u iets inneemt, moet u altijd advies vragen bij uw gynaecoloog..
3 maanden geleden
Ik had heel mijn zwangerschap een hoge bloeddruk ( vaak hoger dan 14/9, de grens)
Op 35 weken moeten starten met medicatie, om de zwangerschap te rekken. Op 38 weken ingeleid omdat mijn bloeddruk bleef stijgen ondanks de medicatie. Ondertussen een kerngezonde zoon van 4 weken ☺️ tijdens de zwangerschap wel vaak urine en bloed laten testeb
3 maanden geleden
Ik neem al hele zwangerschap asaflow 180mg. Omdat ik vroeger hoge bloeddruk had. Proactief tegen hoge bloeddruk en omdat ik een sua-zwangerschap heb. Mijn bloeddruk was altijd laag, maar ik merk nu eens 3de trimester dat deze wat omhoog klimt, maar naar goede waardes nog steeds.
3 maanden geleden
Ik heb met 5 zwangerschappen heel hoog bloeddruk gehad maar kon ook plots erg dalen waardoor ik bijna flauw viel.
Ze hielden het toen altijd onder controle en tijdens bevalling werd het om de aantal minuten gemeten…
Deze keer had ik tot 6 maanden erg lage bloeddruk en nu is die zoals hoort eigenlijk.
Niks moeten drinken, wel iets zoet eten als het te veel daalt omdat mijn suiker ook aan de lage kant is.