4 Reacties

één maand geleden

Ooh spannend, heel veel succes 🤞😃!

één maand geleden

Ooh succes en hoop voor snel bevalling ☺️ bij mij eerste was echt chaotisch, had niks kunnen opvolgen. Ineens water spontaan gebroken, 5 cm opening en nog geen 4 uur mij zoontje was geboren.

één maand geleden

Bij mijn vorige zwangerschap zijn de weeen rond 5u 's ochtends begonnen. Rond 17u waren ze regelmatig met 3-5 minuten tussen. 19u in het ziekenhuis met 7cm ontsluiting. Rond 1u 's nachts vlot bevallen.

één maand geleden

Hier eerste king 1 hele nacht dan hele dag onregelmatig weeen gehad, die dag avond zijn ze regelmatig begonnen en vertrokken naar ziekenhuis Daar is mijn water plots gebroken en hebben ze mij op kraamafdeling gelegd, die nacht om de 1-2 min weeen zonder ontsluiting Tegen 6u ochtend infuus gekregen voor die ontsluiting en 11:50u bevallen😂 Opvolgende kinderen zelfde begonnen, bij regelmatig weeen vertrokken naar ziekenhuis en direct infuus gekregen voor ontsluiting. Laatste dochter wegens verhuis bij andere dokter en ziekenhuis terecht gekomen waarbij ik direct had laten weten dat ik geen ontsluiting heb en infuus nodig ga hebben, in de 39 weken regelmatig weeen vertrokken naar ziekenhuis en terug naar huis gestuurd en zo nog 2 weken Rondgelopen omdat ze mij niet wouden opnemen en uiteindelijk wegens verloren vruchtwater en druk op kind enzo toch die infuus gezet tegen 42 weken Ongeveer. Nu ga ik terug naar mijn goede oude gyne 45 min onderweg altijd maar wil niemand anders meer omdat ze niet serieus nemen wat er gezegd wordt als moeder.