42 Reacties

2 maanden geleden

29 weken en ze ligt dwars

2 maanden geleden

Ik ben 29 weken en afgelopen maandag op controle geweest bij de vroedvrouw. Eerst lag ze met haar hoofdje naar beneden, maar al snel vond ze het leuk om toch te draaien en kwam ze dwars te liggen 😅. Ook nu merk ik dat ze nog veel plaats heeft en graag tuimelingen in mijn buik maakt 😅

2 maanden geleden

Reactie op BregjeStorms

Ik ben 29 weken en afgelopen maandag op controle geweest bij de vroedvrouw. ...
Awel ja, hier ook Ene keer voel ik zijn been tegen Mijn ribben en andere keer speelt die voetbal met mijn Blaas🤣🤣 Ook 29’weken en draait alle toeren momenteel.

2 maanden geleden

30w + 4 en hij zit nog gewoon met het hoofdje bovenaan. Wat geen probleem is, aangezien het een keizersnede is en hij niet hoeft te draaien...

2 maanden geleden

Reactie op MaaikeEzzi

30w + 4 en hij zit nog gewoon met het hoofdje bovenaan. Wat geen probleem i ...
Waarom keizersnede?

2 maanden geleden

Tussen week 24 en 28 goed gedraaid met hoofdje naar beneden en hij ligt nog steeds zo op 31+3 vandaag. Voel de trapjes zowel boven als beneden, maar blijkbaar neemt hij zijn beentjes soms tot bij zijn hoofd 😄 (gezien deze week op pretecho)

2 maanden geleden

31weken en ze ligt van week 28 met haar hoofdje naar beneden, echo 31weken nog steeds zo😇

2 maanden geleden

Bijna 33 weken en de ene keer hoofd naar beneden en de andere keer benen naar beneden. Op 35 weken moet hij goed liggen of ik krijg een versie.

2 maanden geleden

Reactie op Tabitalita 🩷

Bijna 33 weken en de ene keer hoofd naar beneden en de andere keer benen na ...
Ik ben ook bijna 33 weken ik heb woensdag een nieuwe echo en dan zien of hij gedraaid is maar toen ik gisteren bij het ziekenhuis was lag hij nog met zijn voetjes naar beneden

2 maanden geleden

De babies zijn bij mij op 1 week tijd al zodanig vaak veranderd van positie... Vorig weekend lagen ze met beide hoofdjes naar boven, samen tegen elkaar naar elkaar toe te kijken precies... Dan 2 dagen erna lagen ze dwars in mijn buik met hun hoofdjes weer samen en hun billetjes naar de buitenkanten toe.. en dan 5 dagen later ongeveer lagen ze met hun hoofdjes allebei naar beneden, samen alweer 🙈✨ wel schattig dat ze samen draaien en bewegen

2 maanden geleden

Hier al 30 weken met het hoofdje naar beneden ☺️

2 maanden geleden

30w + 1d. En ze lag bij het begin van de consultatie dwars, maar tijdens de echo was ze al aan het draaien. Ze beweegt nog veel 🥰

2 maanden geleden

31 weken, hoofd beneden, kont tegen mijn maag.

2 maanden geleden

30+1 en hoofd naar beneden

2 maanden geleden

31w5 hoofdje naar beneden

2 maanden geleden

Bijna 33 weken vandaag echo gehad onze kleine man ligt in een stuitliggen hoofdje boven poep naar beneden en een beentje omhoog naast zijn gezicht 3 oktober terug echo om te zien hoe hij dan ligt mocht hij dan gedraaid zijn dan is het goed zo niet gaan ze heb uitwendig proberen te deaaien mocht dat jiet lukken word het een keizersnede

2 maanden geleden

30w hoofdje naar beneden maar lag bij de vorige echo's net hetzelfde.

2 maanden geleden

32 weken en hoofdje braaf beneden (net als voorgaande echo's)

2 maanden geleden

Reactie op rosita36

Bijna 33 weken vandaag echo gehad onze kleine man ligt in een stuitliggen h ...
Rond hoeveel proberen ze ten laatste dat uitwendig draaien? Die van ons ligt ook al 2,5 maand met zijn poep naar beneden en voeten in gezicht 🙈

2 maanden geleden

Reactie op BrPa

Rond hoeveel proberen ze ten laatste dat uitwendig draaien? Die van ons li ...
Tegen mij is gezegt tot maximaal 37 weken proberen ze te draaien ik heb dit al gehad met mijn 2 de kindje heb ik met 36 weken dit gehad maar omdat mijn zoontje al zover was ingedaald met zijn poep dat het gewoon niet lukte er zat geen beweging in daarna een geplande keizersnede gehad