7 Reacties

één maand geleden

Ik had dit ook net na m’n 36w echo omdat de gynaecologe toen wat getoucheerd heeft (voelen of er al ontsluiting was). Ze zei toen ook dat dit 2 dagen kon duren en dat was ook effectief zo. Ben je onlangs op controle geweest?

één maand geleden

Ik lig sinds 4 weken in het UZ in Leuven, gisterenochtend werd ik wakker met krampen en steken en harde buiken... Op de monitor was dit ook heel duidelijk te zien. Dan in de namiddag werd er een inwendige echo ingepland om te kijken naar de baarmoederhals, en die was dus nog meer ingekort etc. Dus de echo kwam na de klachten.. 😑 en het is echt gewoon nog niet over gegaan

één maand geleden

Ik heb ook sinds een dikke week 10-15× oefenweëen.. Na een minuutje gaan ze weer over, maar vroeg me af of ik toch eens naar het ziekenhuis zou moeten bellen. Ik ben nu 34+4dagen ver.

één maand geleden

Reactie op Morganeke93

Ik heb ook sinds een dikke week 10-15× oefenweëen.. Na een minuutje gaan ze ...
Ik zou sowieso laagdrempelig bellen hoe verder je in je zwangerschap bent... Bij mij is het echt om de 10 minuten al 2 dagen lang zonder stoppen... Pfft, ik hoop dat het over gaat en ik weer normaal kan rusten

één maand geleden

Reactie op YanaDS

Ik zou sowieso laagdrempelig bellen hoe verder je in je zwangerschap bent.. ...
Ik hoop voor jou ook dat het snel over gaat!

één maand geleden

Hoe voelen je krampen juist? Ik heb ook wat meer last van krampen, niet zo frequent als jou, maar ik twijfel soms of het krampen zijn van oefenweeën of van de darmen? Voelt dat wat hetzelfde of totaal anders?

één maand geleden

Reactie op BrPa

Hoe voelen je krampen juist? Ik heb ook wat meer last van krampen, niet zo ...
Hevige menstruatie krampen met steken, en tegelijkertijd blaast de buik op precies (harde buik)