11 Reacties

5 maanden geleden

Ik ben nu bijna 22 weken zwanger en ben uitgerekend op 1 november

5 maanden geleden

Reactie op rosita36

Ik ben nu bijna 22 weken zwanger en ben uitgerekend op 1 november
Als ik het zelf uitreken kom ik uit op 30 november. Maar zij komt uit op 5 december. Wat me heel raar lijkt.

5 maanden geleden

Ik ben bijna 20weken en zit op 18november

5 maanden geleden

Als je cyclus hebt van 28 dagen. Dan kom ik hierop uit..

5 maanden geleden

Reactie op Manu26

Als je cyclus hebt van 28 dagen. Dan kom ik hierop uit..
Klopt ik kom daar ook op uit.. moet morgen gaan ik ga het haar toch nog eens vragen..

5 maanden geleden

Reactie op laviniavos

Klopt ik kom daar ook op uit.. moet morgen gaan ik ga het haar toch nog een ...
Ja vreemd dat ze dan wat anders zegt. Dat een echo aangeeft dat je wat verder Bent, dan kan wel kloppen vaak lopen ze wel paar dagen voor..

5 maanden geleden

Ik heb wel een periode gehad dat onze baby’s veel voor zaten qua grootte waardoor ze zogezegd ook veel vroeger gingen komen in de berekening bij de echo (3 weken), nu is het genormaliseerd zeg maar en scheelt het ook een paar dagen buiten de effectieve voorziene datum. Die 3 weken was wel in het begin

5 maanden geleden

Ik was 13februari laatste keer ongesteld en cyclus van 28 weken en mijn gynaecoloog zegt op 18 november. Mijn kindje zit ook voor van grootte en gewicht, vooral na 12weken begint elk kindje op zijn manier aan ontwikkeling

5 maanden geleden

Hier deze baby ook 3 dagen verschil met ovu testen en echo. Ik had met 1 van mijn kinderen dat ik 2 weken late eisprong had, nooit gehad en plots had ik het uit niks en daardoor ook zwanger geworden. Ik had dus altijd stipt mijn regels en tegen de tijd dat ze moeten komen dacht ik geen eisprong meer te hebben die maand en net voor mijn regels te zijn en bleek dus dat ik eisprong had op de dag dat mijn regels moesten komen, en omdat mijn regels uitbleven deed ik een test was negatief, week later weer en negatief dan had ik afspraak gemaakt bij gyne en bleek dus pril zwanger te zijn. Er kan in onze lichaam zoveel mislopen en soms dingen dat nooit gebeurd zijn. Ik denk dat echo meest correct is

5 maanden geleden

Hier exact ook op 30november uitgerekend . Ik ben vandaag 17+3. Mijn 1e positieve test was 18/03. 🙂

5 maanden geleden

Je telt vanaf dag 1 van laatste menstruatie normaal gezien… ookal is dit een algemeen iets, als je cyclus langer dan 28dagen is ben je minder ver dan wat dit dan geeft.