8 Reacties

3 maanden geleden

Hier ook ineens echt veel zichtbare haartjes op mijn buik gekregen sinds de zwangerschap.. ik laat het gewoon wel staan maar schaam me er echt wel voor eigenlijk 😅 hoop dat dit na de zwangerschap gewoon weer uitvalt..

3 maanden geleden

Hier ook😂 ik laat ze gewoon staan, das iets tijdelijk door de zwangerschap dus vindt het nog “grappig”

3 maanden geleden

Gewoon laten, ze gaan weer weg hoor😅 Is toch altijd zo gebeurd bij mij haha Als je ze scheert… is de kans er natuurlijk dat ze blijven groeien 🫣

3 maanden geleden

Hier ook zo! 😅 Bij mijn eerste kindje had ik het ook. Ik kan je geruststellen, na de bevalling gaan die haartjes weer terug weg 😁

3 maanden geleden

Heb ik ook, gelukkig niet zo donkere haartjes. Ik laat ze ook gewoon staan wnt heb schrik dat ik het erger ga maken anders. Heb gelezen dat ze na de bevalling verdwijnen.

3 maanden geleden

Haha hier ook! Ik laat ze gewoon staan. Scheren maakt haartjes dikker, en zou niet willen dat ze blijven staan 😄

3 maanden geleden

Ik heb ook sinds het begin van de zwangerschap veel meer haar op mijn buik! Ik laat het gewoon staan en hoop dat 't na de zwangerschap verdwijnt 😅 Zo niet, zal ik dit denk ik toch eens waxen

3 maanden geleden

Hier zijn het donshaartjes. Uiteindelijk best wel schattig zei mn partner. 🙈 laat dit ook staan