4 Reacties

2 dagen geleden

Zo jammer dat je gynaecoloog jouw ontsluiting niet meer wou checken als je dit vroeg. Hopelijk wil ze het donderdag wel doen! Ik herken het enorm hard.. ik ben vandaag 39w+3d en kan me niet meer goed zetten. Ik voel vanalles gebeuren in mijn buik maar niks zet door. Tegen mij hebben ze gezegd dat veel of weinig harde buiken jammer genoeg niks te maken heeft met hoe veraf of dichtbij de bevalling nog is.. hrt enige wat je kan doen is wachten, wachten en nog eens wachten 🙄 ik hoop dat het snel ouw beurt is en je je kapoentje binnenkort in je armen kan sluiten!

2 dagen geleden

Hey! Ik ben morgen ook 39 weken en had de laatste consult bij de gyn 1cm ontsluiting. "Wil niet veel zeggen maar het is een begin", volgens hem. Ik vind het ook best wel zwaar, die harde buiken. Ik loop er soms helemaal krom door, omdat ze zo'n ongemak geven, ook in mijn onderrug. Mijn gyn is ook niet van plan iets te "forceren" en zou me eerder zelfs overtijd laten gaan (max. 1 week na uitgerekende datum). 🫠

2 dagen geleden

Reactie op Loreke1999

Zo jammer dat je gynaecoloog jouw ontsluiting niet meer wou checken als je ...
Vorige week vrijdag mocht ik op controle ze liep meer als 2 uur uit dus wou ze enkel een echo doen vr de metingen.. ze zei kom morgen voormiddag maar terug dan ga je aan de monitor en daarna onderzoek ik je en kijken we als er meer ontsluiting is.. eindstand ben ik zaterdag aan de monitor geweest en werd me door een vroedvrouw verteld dat ik naar huis mocht. Gynaecoloog vond het niet nodig me te onderzoeken.. heb enkele keren aangedrongen om de gynaecoloog te zien maar was in hun ogen niet nodig.. werd met smoesjes weg gestuurd. Voelde me echt enorm teleurgesteld. Het klinkt misschien stom maar is al enkele keren gebeurd dat de gynaecoloog iets zegt en daarna niet doet en daardoor ben ik toch wel teleurgesteld. Ik hoop dat ik donderdag. Ik hoop ook echt voor jou lieve mama dat je snel mag bevallen en snel mag knuffelen met je kindje 🫶🏼

2 dagen geleden

Reactie op Katrien_b_

Hey! Ik ben morgen ook 39 weken en had de laatste consult bij de gyn 1cm on ...
Lieve mama ik hoop dat je bevalling niet lang meer laat wachten want het kan echt zwaar zijn die laatste loodjes. Alle mama’s die (binnenkort) moeten bevallen heel veel succes ik hoop oprecht dat jullie een vlotte en mooie bevalling mogen meemaken 🫶🏼