8 Reacties
2 maanden geleden
Hier altijd voorweeen gehad vanaf 30 weken
Ervoor harde buiken maar geen pijnlijke weeen.
Nu dus ook, weeen dat ik even moet wegpuffen, inspanning of niet maar dat hoort er bij en alles berijdt zich voor op bevalling, hou wel in de gaten, rugweeen, tijd tussen weeen… en bij twijfel best direct bellen
2 maanden geleden
Hier ook zo... vooral snachts vind ik moeilijk mn "juiste adem". Heb ook wel regelmatig last van harde buiken maar die trekken ook weer weg. Enkel vandaag liep ik in albert heijn met mijn partner toen ik plots echt hevige pijn kreeg onderaan mn buik. Precies dan de milt maar dan x5 🙈 was wel heftig , kon bijna niet meer stappen en moest ff 5min stilstaan. mn partner schrok er ook van . Gelukkig was dit ook na een aantal minuten over. Maar ik merk ook dat die kg's meedragen zn tol begint te eisen aan mn rug ed... dus moet ook echt gaan toegeven aan rustmomenten. 😬
2 maanden geleden
Hier 32weken en ja hoor ademen (zeker ‘s nachts) wordt moeilijker, waardoor ik veel hoest alsof ik niet diep kan inademen maar das ook niet aangenaam met zo een buik hoesten.
Ook de harde buiken toch aantal keer per dag. En niet perse omdat ik druk bezig ben; kan ook gewoon ‘s nachts zijn. Schijnt normaal te zijn - soort van oefening van jouw lichaam op de echte weeen
2 maanden geleden
Heyhey
Ik heb deze nacht 4 keer harde buiken gehad op mijn zei met krampen in mijn schaambeen. Waar ik echt pijn van had. Nooit eerder ervaren is dat oke?
Net ook een keer ervaren terug zo hard met een steek. ( geen vocht verlies, of bloed ) ik voel hem ook
Het is ons eerste zoontje, 32 weken zwanger vrijdag.
2 maanden geleden
Reactie op kellyarno
Heyhey
Ik heb deze nacht 4 keer harde buiken gehad op mijn zei met krampe ...
Lijkt meer op oefenweeen en rekkende baarmoeder? Kindje wordt nu eenmaal snel groot en voller dan tot nu
2 maanden geleden
Reactie op kellyarno
Het is men eerste kindje dus ik ken het verschil niet. Maar had het alleen ...
Als je 10 keer ergere krampen dan
Menstruatie krampen in je onderrug voelt is het zover
Als het van voor onderbuik blijft, steken, krampjes, trekkingen…
Horen normaal tot oefenweeen enzo maar als je niet zeker bent altijd bellen of langsgaan niet twijfelen