7 Reacties
2 maanden geleden
Als je je zorgen maakt zou ik zeker bellen naar je gynaecoloog en alles delen wat je voelt, zij bepalen dan of je al dan niet dient opgevolgd te worden als je het zelf niet goed weet of kan aanvoelen... Doe ik ook en lig nu op observatie in het ziekenhuis doordat ik die harde buiken had (heb wel een tweelingzwangerschap en een risicozwangerschap, dus die spelen bij mij natuurlijk ook een rol waardoor ze zo kort opvolgen)
2 maanden geleden
Wat is net precies een échte harde buik? Ik voel vaak aan m’n buik dan is die vaak hard, maar verder als ik niet had gevoeld, had ik dat niet geweten.
Soms heb ik ook zo een harde/opgeblazen buik dat hij precies gaat ontploffen en dat gaat dan weer over nadien.
Zijn dit beide harde buiken of enkel het tweede voorbeeld?
2 maanden geleden
Ik heb dit ook sinds kort. Inderdaad wanneer ik uit de zetel op sta of soms ook bij het oplopen van de trap. ‘s Avonds vaker dan overdag en na een minuutje is het terug weg. Ik denk niet dat het kwaad kan. Verder geen symptomen of krampen ofzo.
Ik had voordien ook meer een opgeblazen harde buik. Maar dit verschilt met echte harde buiken. Als je ze hebt, dan herken je ze wel hoor. Harde buiken zijn echt je baarmoeder die zich gaat opspannen. Vervelend gevoel maar niet pijnlijk.