8 Reacties

3 maanden geleden

Kan zijn van de constipatie, mr is normaal en niets ergs

3 maanden geleden

Hey! Mijn vroedvrouw raadde magnesium aan, neem je dat toevallig ook? Omdat ik een verkorte baarmoederhals heb en ook echt regelmatig harde buiken hebben we me ook Utrogestan voorgeschreven, dat helpt ook wel.

3 maanden geleden

Curapeg kan je zonder voorschrift krijgen en helpt veel vind ik. Ik heb dagelijks 30/40 harde buiken per dag sinds week 17. Baby zit nog steeds waar hij hoort, valt weinig over te zeggen.

3 maanden geleden

Hier heb ik dat met warme weer heb ik gemerkt, vandaag ook goede trekkingen onder in de buik gehad, zijn ook wel pijnlijke krampen. Magnesium drinken, in het koude blijven, niet te actief zijn… meer is er niet aan te doen, als het medisch gevaarlijk is voor vroege bevalling ofzo doen die nog andere dingen Maar in het algemeen is dit wat ze aanraden

3 maanden geleden

Reactie op margotvanh

Hey! Mijn vroedvrouw raadde magnesium aan, neem je dat toevallig ook? Omda ...
Nee dat neem ik nog niet. Had dinsdag echo en alles was goed maar vergeten te vermelden van de harde buiken doordat ze opgebeld werd voor bevalling 🙈

3 maanden geleden

Reactie op Molly1234

Curapeg kan je zonder voorschrift krijgen en helpt veel vind ik. Ik heb dag ...
Super, ga eens opzoeken!

3 maanden geleden

Reactie op VDBLYNN

Nee dat neem ik nog niet. Had dinsdag echo en alles was goed maar vergeten ...
Magnesium kan je gewoon vragen aan je apotheek!

3 maanden geleden

Reactie op VDBLYNN

Super, ga eens opzoeken!
Dat is voor vlottere darmen, want dat veroorzaakt ook wel harde buiken bij mij. En plassen nog voor je de drang voelt helpt ook om je baarmoeder wat prikkeling te besparen.