7 Reacties

4 maanden geleden

Ik heb er ook veel last van en stel me dezelfde vraag! Heb ook wel extreme last van constipatie 😩

4 maanden geleden

Reactie op Carol1991

Ik heb er ook veel last van en stel me dezelfde vraag! Heb ook wel extreme ...
Hier ook echt geconstipeerd. Word er zelf super ambetant van 😵‍💫

4 maanden geleden

Reactie op kimberly18101993

Hier ook echt geconstipeerd. Word er zelf super ambetant van 😵‍💫
Niks helpt hier en ben er zo gezwollen van 😔 heel onaangenaam.

4 maanden geleden

Wat hier helpt is kefir van Delhaize Op lege maag 1 glaasje😀 Daarna is mijn buik weer “los”

4 maanden geleden

Reactie op Carol1991

Niks helpt hier en ben er zo gezwollen van 😔 heel onaangenaam.
Inderdaad. Hier ook😬

4 maanden geleden

Als je harde buik langer dan een paar minuten aanhoudt dan is het waarschijnlijk geen echte harde buik die misschien voor ontsluiting zou kunnen zorgen, maar waarschijnlijk een heel erg gezwollen buik. Curapeg vind ik een heel goed middeltje hier tegen! Een echte harde buik is zo hard dat je precies een steen hebt ingeslikt. Ik heb er al sinds week 17 dagdagelijks, maar nog steeds geen verkorte baarmoederhals op de controles (ben nu 23+2). Dus je hoeft je denk ik niet meteen zorgen te maken.

4 maanden geleden

Ik eet dagelijks een nectarine, pruim of kersen en kan daardoor nog vlot naar het wc gaan. Was er even mee gestopt en mijn darmen deden precies hetzelfde 😅 eet ook wel altijd donker brood/pasta enz.. veel vezels, misschien dat dit kan helpen voor de geconstipeerden… succes! Hier ook enorm opgezwollen buik sinds deze week (morgen 26 weken) eet ook wel meer precies 😇