9 Reacties

2 maanden geleden

Ik reageer ook steeds op vaccins maar zo heeft baby toch al wat bescherming bin geboorte gezien hij geboren wordt midden in het griepseizoen. Komende weken staan er dus redelijk wat vaccins gepland; kinkhoest, griep en corona werd ook geadviseerd

2 maanden geleden

Hier ook alle 3 gepland! Kinkhoest, corona & griep.

2 maanden geleden

Reactie op Joke2506

Ik reageer ook steeds op vaccins maar zo heeft baby toch al wat bescherming ...
Het coronavaccin nooit in het leven! de anderen zijn oké. maar die van corona ben ik 100% tegen

2 maanden geleden

Het nieuwe griepvaccin is volgens mij pas eind oktober beschikbaar. Antistoffen doorgeven lijkt me dan redelijk laat aangezien ik begin november moet bevallen. Dus ik doe het niet. Tijdens het griepseizoen zijn we toch thuis met de baby, die gaat pas naar de opvang vanaf april.

2 maanden geleden

Reactie op Siham SRHILFI

Het coronavaccin nooit in het leven! de anderen zijn oké. maar die van co ...
Ik heb corona alle vaccin gehad en ik ben dood ziek geweest aan alle varianten🤣🤣🤣🤣 Dus toen mijn huisarts vroeg voor corona prik deze keer zei ik nee hoeft niet want helpt toch niks 😂😂

2 maanden geleden

Griepvaccin nooit laten zetten eigenlijk Ik heb griep gehad enzo en gewoon uitgeziekt, mijn man dat bij de lijn werkt wel gehad en toch ziek geweest van griep🤷🏻‍♀️ Mijn dochter vaccin kinkhoest gehad en 6 maanden sterk ziek geweest van kinkhoest Ik snap eigenlijk de nut van die vaccin niet maar goed, dit is een thema dat ik liever niet over heb😅 ieder zijn ding dus ja Mijn kinderen hebben alle vaccins gehad, ik neem ook die kinkhoest spuit tijdens zwangerschap Niet dat ik 100% zeg dat helpt maar zodat ik zeker zelf niet schuldig voel straks moest er iets gebeuren Volgens mij helpen die vaccins niet echt

2 maanden geleden

Reactie op Petmat Malueva

Ik heb corona alle vaccin gehad en ik ben dood ziek geweest aan alle varian ...
Ja idd !! Ik heb er 3 van dit vaccin gehad voor mijn zwangerschap en elke keer moest ik thuis blijven vanwege de koorts en andere reacties.. dus nooit meer van mijn leven. Ik heb lesje goed geleerd 😂

2 maanden geleden

Ik laat op aanraden van mijn huisarts mijn griepvaccin begin oktober zetten, zodat ik nog voldoende antistoffen kan doorgeven aan mijn baby die voor begin november is. In januari moet ik dan een rappel laten zetten, zodat ik beschemd ben tegen de piek van januari/februari.

2 maanden geleden

Hi, Topics over vaccinaties zijn niet toegestaan op het forum. Wij merken dat deze topics onrust veroorzaken op het forum. Het is een erg gevoelige discussie, en wij denken dat het beter is als jullie je hierover laten informeren door professionals en mensen die hier echt verstand van hebben. Ik sluit daarom het topic. Liefs, Eliza