25 Reacties
2 maanden geleden
Hier ook niet gelukt
Ik wou die luiers ervan uitproberen hiermee maar helaas, ik dacht misschien is het wel besteld, ben dan naar winkel zelf geweest maar ze zeiden dat er niks was
2 maanden geleden
Reactie op tashavl
Lukte bij mij ook niet. Ik heb via Facebook contact opgenomen met Kruidvat, ...
Hier geen facebook om contact met hun op te nemen, ik zie ook geen nummer ofzo staan ergens dus ja
2 maanden geleden
Is bij mij uiteindelijk wel gelukt. Je kan ook een kind toevoegen dat nog niet geboren is, maar vermoedelijke bevallingsdatum. Dus alle stappen doorlopen. En heeft even geduurd eerdat ik de e-mail ontving, mogelijks spam.
De box is wel echt de moeite waard! Kostte nu wel 1 cent, bij mijn eerste dochter was het volledig gratis.
2 maanden geleden
Via Google zoeken naar "Kruidvat babybox" en dan rechtsreeks op de link van de babybox klikken. Dan kan je hem direct in je winkelmandje zetten (€60), maar korting gaat er automatisch af.
https://www.kruidvat.be/nl/kruidvat-gratis-baby-kadobox-/p/5954653?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw28W2BhC7ARIsAPerrcJrfo9q4lllyaA_pGHZ8kAc5Js-ruO9OBAo2sP1Xze41ZM-_WAe8PoaAqalEALw_wcB
2 maanden geleden
Hier via google eerst ingetikt , me ingelogd en geen problemen ondervonden. De box is idd wel de moeite ☺️
2 maanden geleden
Reactie op JenteDM
Via Google zoeken naar "Kruidvat babybox" en dan rechtsreeks op de link van ...
Is idd gelukt, betaal je 1 cent en dan krijg je direct email.
Thanks
2 maanden geleden
Reactie op Dovile123
Normal gezien , moet je voor email wachten. Maar komt niet direct binnen. O ...
Blijkbaar is er een probleem gaande als zoveel mama’s dit meemaken
2 maanden geleden
Reactie op Petmat Malueva
Blijkbaar is er een probleem gaande als zoveel mama’s dit meemaken
Jaaa, want geen duidelijke instructies. Had zelfde op mij scherm, contact opgenomen met kruidvat klantenservice via facebook. Moet op email wachten rond 3-4 uur😅 maar staat nergens vermeld.
2 maanden geleden
Reactie op tashavl
Lukte bij mij ook niet. Ik heb via Facebook contact opgenomen met Kruidvat, ...
Hier ook zo! Ik kreeg eerst dezelfde schermen als LB24 en via een tip nam ik contact via Messenger. De dag nadien beantwoorden ze mijn bericht dat ze instellingen veranderd hadden en toen lukte de bestelling meteen. Zeker een messenger berichtje sturen, dan heb je een goeie kans om er toch te geraken. Voor 60€ laten ze je werken 😂 maar het is zeker wel de moeite!