25 Reacties

2 maanden geleden

Lukte bij mij ook niet. Ik heb via Facebook contact opgenomen met Kruidvat, en ze hebben een aanpassing gedaan in mijn account. Daarna kon ik het wel bestellen!

2 maanden geleden

Ik heb dit ook mij lukt het ook niet ik krijg precies het zelfde scherm te zien ik heb wel nog kinderen en in had die toegevoegd maar dan als nog het zelfde scherm

2 maanden geleden

Ik heb het net geprobeerd maar helaas lukt het hier ook niet 🥺

2 maanden geleden

Hier ook niet gelukt Ik wou die luiers ervan uitproberen hiermee maar helaas, ik dacht misschien is het wel besteld, ben dan naar winkel zelf geweest maar ze zeiden dat er niks was

2 maanden geleden

Reactie op tashavl

Lukte bij mij ook niet. Ik heb via Facebook contact opgenomen met Kruidvat, ...
Hier geen facebook om contact met hun op te nemen, ik zie ook geen nummer ofzo staan ergens dus ja

2 maanden geleden

Is bij mij uiteindelijk wel gelukt. Je kan ook een kind toevoegen dat nog niet geboren is, maar vermoedelijke bevallingsdatum. Dus alle stappen doorlopen. En heeft even geduurd eerdat ik de e-mail ontving, mogelijks spam. De box is wel echt de moeite waard! Kostte nu wel 1 cent, bij mijn eerste dochter was het volledig gratis.

2 maanden geleden

Ik heb het ook verschillende keren moeten proberen. En dan plots op een dag ging het vanzelf 😅

2 maanden geleden

Reactie op tashavl

Hier hetzelfde, daarna is het ook gelukt :)

2 maanden geleden

Ik heb er ook eventjes mee gesukkeld, maar het is uiteindelijk wel gelukt. Vond de box wel de moeite waard

2 maanden geleden

Via Google zoeken naar "Kruidvat babybox" en dan rechtsreeks op de link van de babybox klikken. Dan kan je hem direct in je winkelmandje zetten (€60), maar korting gaat er automatisch af. https://www.kruidvat.be/nl/kruidvat-gratis-baby-kadobox-/p/5954653?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw28W2BhC7ARIsAPerrcJrfo9q4lllyaA_pGHZ8kAc5Js-ruO9OBAo2sP1Xze41ZM-_WAe8PoaAqalEALw_wcB

2 maanden geleden

Hier via google eerst ingetikt , me ingelogd en geen problemen ondervonden. De box is idd wel de moeite ☺️

2 maanden geleden

Bij mij is het gelukt 🥰

2 maanden geleden

Reactie op JenteDM

Via Google zoeken naar "Kruidvat babybox" en dan rechtsreeks op de link van ...
Is idd gelukt, betaal je 1 cent en dan krijg je direct email. Thanks

2 maanden geleden

Reactie op JenteDM

Via Google zoeken naar "Kruidvat babybox" en dan rechtsreeks op de link van ...
Ja gelukt thanx voor de info

2 maanden geleden

Normal gezien , moet je voor email wachten. Maar komt niet direct binnen. Ook uw spam box controleren.

2 maanden geleden

Reactie op Dovile123

Normal gezien , moet je voor email wachten. Maar komt niet direct binnen. O ...
Blijkbaar is er een probleem gaande als zoveel mama’s dit meemaken

2 maanden geleden

Reactie op Petmat Malueva

Blijkbaar is er een probleem gaande als zoveel mama’s dit meemaken
Jaaa, want geen duidelijke instructies. Had zelfde op mij scherm, contact opgenomen met kruidvat klantenservice via facebook. Moet op email wachten rond 3-4 uur😅 maar staat nergens vermeld.

2 maanden geleden

Lukte bij mij ook heel lang niet en heb ontdekt dat het kwam doordat mijn eigen geboortedatum op mijn profiel foutief was. Die stond blijkbaar op het jaar 1921 ingesteld. :) Eenmaal aangepast, lukte het wel.

2 maanden geleden

Super! Wist niet dat je dit kon bestellen, vandaag ook gedaan ☺️ moet idd een 3-tal uur wachten op de email waarna je dan kan bestellen en betalen👍🏼

2 maanden geleden

Reactie op tashavl

Hier ook zo! Ik kreeg eerst dezelfde schermen als LB24 en via een tip nam ik contact via Messenger. De dag nadien beantwoorden ze mijn bericht dat ze instellingen veranderd hadden en toen lukte de bestelling meteen. Zeker een messenger berichtje sturen, dan heb je een goeie kans om er toch te geraken. Voor 60€ laten ze je werken 😂 maar het is zeker wel de moeite!