18 Reacties
3 maanden geleden
Tot 136 is normaal, dus zoveel is dat niet, nu moet je een uitgebreide test doen nuchter en 3 uur tussentijdens wachten. Maar meestal is dit op de eerste test te wijten aan het eten. Ze zeggen dat je niet nuchter moet zijn mr dat kan je beter wel doen, een sanwich, banaan, cornflakes bevat veel suikers en daardoor is je resultaat 'te hoog' zeg maar
3 maanden geleden
Reactie op kelly36t
Heb je gegeten vr je test?
Mijn laatste maaltijd was rond 13u. Ik heb mijn drankje om 17u50 genomen en bloedafname was om 18u45.
Het zal afwachten zijn op de tweede test. Ik had gehoopt om deze niet te moeten doen, wegens mijn darmen. Ik reageer nogal snel op te veel suikers.
3 maanden geleden
Ik had 133 en mocht 130 maximaal zijn,was nog gaan werken die dag en had juist na het werk nog een grote slok Orangina gedronken...
Moet ook test opnieuw doen.
Nuchter blijven,bloed prikken,drankje drinken,1u wachten,terug bloed prikken,terug 1u wachten en dan terug bloed prikken.
3 maanden geleden
Ik had 145, doe morgen de uitgebreide. 15% is vals alarm zei mijn gynaecoloog, dus nog niet te veel stressen!
3 maanden geleden
Reactie op Em95
Mijn laatste maaltijd was rond 13u. Ik heb mijn drankje om 17u50 genomen en ...
Ik had juist hetzelfde, exact zelfde tijdstippen en ook verhoogd dus ik denk dat het gewoon door de maaltijd nog komt.. de uitgebreide doen ze in de ochtend en is volledig nuchter dus ik vertrouw er op dat die goed is 😁
3 maanden geleden
Reactie op Liiesbeth
Hier ook maag darm problemen en mag daardoor de Suikertest niet doen. Nu mo ...
Wat houdt dat prikken juist in Liiesbeth?
3 maanden geleden
Reactie op Stefanie1234
Wat houdt dat prikken juist in Liiesbeth?
2dagen per week nuchter en telkens uur na het eten bloedprikken net zoals iemand die zwangerschapsdiabetes heeft om te kijken of de suiker goed blijft. En dus zeker te zijn dat er geen diabetes is wat voor complicaties kan zorgen.
3 maanden geleden
Reactie op joliendj
Ik had deze waarde ook, vandaag uitgebreide test gedaan en opnieuw de waard ...
Wat waren jouw waarden?