202 Reacties
2 maanden geleden
33w4d 1,800 kg , naar mijn gevoel klein, nog iemand die op 33 weken ongeveer hetzelfde gewichtje heeft?
2 maanden geleden
Reactie op mylittlewish2022
33w4d 1,800 kg , naar mijn gevoel klein, nog iemand die op 33 weken ongevee ...
Ik denk een klein beetje aan de lichte kant mss maar niets om zorgen over te maken lijkt mij? Is rond de 2kg op 33 weken dus sommige er wat boven en sommige er wat onder?
2 maanden geleden
Zegt nog niks hoor. Misschien neemt hij of straks wel een groeispurt. Ze groeien namelijk in hakken en stoten. Dus dan groeit de benen en dan weer het gewicht.
Plus het is een schatting.. ze kunnen nooit exact het gewicht meten. Hoe vaak ze er al wel niet naast hebben gezeten bij mensen..
2 maanden geleden
Zou ervan uitgaan dat het maar een schatting is. Wij hadden op 27w een schatting van 893 gram (percentiel 14) en nu op 30w ineens 1770 gram (percentiel 75) dus op 3 weken een immens verschil
2 maanden geleden
Reactie op BrPa
Zou ervan uitgaan dat het maar een schatting is. Wij hadden op 27w een scha ...
Is wel normaal denk ik want ik had eerst 900 dan na
4 weken 1500 馃槄 ik moet 23ste weer langs en ben
Benieuwd馃槀
Wel schattig allemaal, alles is natuurlijk maar een schatting, ik moet wel zeggen dat ze best naast zaten hier altijd
2 maanden geleden
Reactie op Tine 8
Hier vandaag de 33 wekenecho gehad zonder gewichtmeting 馃槩superjammer! Iede ...
Was het een groei echo of wat was de reden? Bij mij zeiden ze op de groeiecho dat baby aan de lichte kant is dus moet op 33 weken ook terug om te kijken of de baby wel bijkomt en placenta etc nog goed werkt. Dus ik verwacht wel een gewicht te horen.