202 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Liiesbeth
Krijg jij dan papieren mee? Ik krijg zelfs niet altijd foto’s mee 🙈
Bij mijn vorige gynaecoloog kreeg ik ze mee om af te geven aan het onthaal. Maakte er dan even een foto van.
Nu print ze de info uit op de echo's.
Maar op mynexuzhealth staat ook gewoon veel.
Ik heb tot nu toe altijd foto's meegekregen, maar heb ook bijna geen controles😅
Morgen mijn volgende sinds 24 juli😅
2 maanden geleden
Reactie op Leju
Bij mijn vorige gynaecoloog kreeg ik ze mee om af te geven aan het onthaal. ...
Hey hey, waar zie jij dit precies staan in mynexuzhealth 🤭?
2 maanden geleden
Reactie op Leju
Bij mijn vorige gynaecoloog kreeg ik ze mee om af te geven aan het onthaal. ...
Bij mij staat nx op die app en krijg amper iets mee. Ook niet naar onthaal. Jij ging toch ook in Hasselt eh? Heb zelfs eens gebeld voor een verslag en ze zeiden “dat geven we niet”. Begrijp er dus nooit iets van daar in Hasselt
2 maanden geleden
Reactie op cver
31 weken hier - 1kg389 en 41 cm. Volgens de gyneacoloog een beetje onder he ...
Bij mij 31w4d 1,450 kg en dat was ook net onder het gemiddelde zei de gynaecologe 😄 kleine baby’tjes
2 maanden geleden
Reactie op Rani195643443131
Hey hey, waar zie jij dit precies staan in mynexuzhealth 🤭?
Bij 'technische onderzoeken' daar heb ik per controle de beelden staan. En als je er goed doorklikt komt er bij mij een beeld waar alle gegevens van de metingen enz bij staan.
Vroeger kon ik in de app printscreens hiervan maken, dat gaat owv veiligheid niet meer. Wel als je via de pc er naar toe gaat. Heel fijn om goede kwaliteit van de beelden te hebben ☺️
2 maanden geleden
Reactie op Liiesbeth
Bij mij staat nx op die app en krijg amper iets mee. Ook niet naar onthaal. ...
Ook niet bij technische onderzoeken? Welke gynaecoloog had je weer? En bij 'verslagen'? Zie je daar van de eerste consulten het verslag staan? Werd bij beide gynaecologen bij mij wel gedaan.
De medewerkers van het onthaal zie ik het nu ook niet direct geven😅
Misschien dat je het eens bij je gynaecoloog kan bevragen? Of ze alles via mynexuzhealth wilt delen?
2 maanden geleden
29 weken en 1kg600.. 4 weken geleden nog maar 708 gram. Lijkt me een foutje zeker? 🙈
2 maanden geleden
Reactie op Manu26
Hahah nee hoor.. in deze weken groeit de baby het harste in gewicht en len ...
Oh wow. 🙈 Ik kan met niet herinneren dat het bij mijn dochtertje zo hard ging. Ik schrik er toch een beetje van, haha.