56 Reacties

2 maanden geleden

Op 31w5 woog ze 2173g. Percentiel 86,5

茅茅n maand geleden

Het meeste gewicht komt de laatste weken erbij, maar voor de kleertjes is het meer de grootte, niet zo zeer het gewicht馃檳 van 50 moet je nooit teveel kopen, meeste zitten toch iets groter en passen in 56 en dan kan je nog omplooien ook

茅茅n maand geleden

1950 gram op 32 weken

茅茅n maand geleden

Reactie op kelly36t

Het meeste gewicht komt de laatste weken erbij, maar voor de kleertjes is h ...
Tis ook dat je pamper aandoet, als je baby 49 is en je maat 50 aandoet zit die te strak vind ik

茅茅n maand geleden

32 weken en 1900 gram

茅茅n maand geleden

Op 32 weken was het bij ons 2kg057. Nu 35 weken dus controle op 36 weken, heeeel benieuwd naar t gewicht. Ons kindje schatten ze rond de 3kg600 bij geboorte ( weet dat dit vaak nog afwijkt naar meer of minder ).

茅茅n maand geleden

Vandaag controle op 30w6d! 1788g & zit ergens in percentiel 60-70, dus een h茅el klein beetje boven gemiddelde! Heeft wel lange beentjes maar mijn gynae zei wel dat maatje 50 wel gaat lukken als er geen voetjes aanhangen! Pakjes met voetjes best maatje 56 door z鈥檔 lange beentjes!

茅茅n maand geleden

Vandaag echo gehad omdat onse kleine in een stuut lag ben vandaag 35+6 weken en ons kleintje weegt 3,600kg en is 44cm

茅茅n maand geleden

Reactie op rosita36

Vandaag echo gehad omdat onse kleine in een stuut lag ben vandaag 35+6 weke ...
馃槏 en hoe lag hem nu?

茅茅n maand geleden

Reactie op Petmat Malueva

馃槏 en hoe lag hem nu?
Hij ligt nu met zijn hoofdje naar benede volledig ingedaald slijmprop veloren en voorwee茅n mijn gynaecolooge zij dat het so maar elk moment kan gebeuren dus we gaan zien hoe lang onse kleine man wilt blijven zitten

茅茅n maand geleden

Reactie op rosita36

Hij ligt nu met zijn hoofdje naar benede volledig ingedaald slijmprop velor ...
Amai 馃槄 Hoe ver ben je? Nadat ik slijmprop verloor beviel ik binnen de 24u. Ik heb er ook wel gekend die nog paar dagen rondliepen

茅茅n maand geleden

Amai 馃槄 Hoe ver ben je? Nadat ik slijmprop verloor beviel ik binnen de 24u ...
Ik ben vandaag 36 weken bij mijn andere 3 kindjes heb ik de volle 40 weken uitgelopen dus ga zien heb hem liever lekker bij mij in de buik tot 40 weken

茅茅n maand geleden

Reactie op rosita36

Ik ben vandaag 36 weken bij mijn andere 3 kindjes heb ik de volle 40 weken ...
Ah zo, na 37 weken is die voldragen Goed dat het niet vroeger is gebeurd en miss loop je wel nog tot 37 weken rond馃檪

茅茅n maand geleden

Ah zo, na 37 weken is die voldragen Goed dat het niet vroeger is gebeurd e ...
Daarom hoop natuurlijk dat hij blijft zitten maarjaa als hij kom dan komt hij dan is ook goed en hoe ver ben jij nu is het al aan het rommelen of nog niet

茅茅n maand geleden

Hier op 30 weken 1kg 800鈽猴笍

茅茅n maand geleden

Reactie op rosita36

Daarom hoop natuurlijk dat hij blijft zitten maarjaa als hij kom dan komt h ...
Hier 33 +2 momenteel Ik heb al wel wat oefenweeen, en denk ook wel dat die aan het inzakken is. Verder controle ergens in de 20 oktober dan ben ik tegen 36 weken. Daarna om de 2 weken controle en monitoring. Tegen 36 weken gaat ze ook monitoren dan weten we ook meer.

茅茅n maand geleden

Hier op 32w2d 1880g 馃グ

茅茅n maand geleden

Hier 31+1 Dag gewicht baby 2KG 100 馃榾

茅茅n maand geleden

35+6 en 2850g馃┑

茅茅n maand geleden

32w 2kg200 馃懀馃挋