28 Reacties

4 dagen geleden

Reactie op rosita36

Hebben ze daar pijn aan gehad of iets wand heb afspraak staan voor donderda ...
Tuurlijk doet dat wat pijn bij baby's. Is te vergelijken met een prikje zeiden ze tegen mij.

4 dagen geleden

Reactie op rosita36

Neen helemaal niet, nergens last van, kunnen direct goed drinken en beter zelfs. Mijn dokter zei dat ze het amper voelen zelfs omdat het nog heeeel dun velletje is wat later natuurlijk anders gaat zijn als je te veel uitstelt dan kunnen ze het voelen en genezing wat lastig zijn. Bij dochter hebben ze direct na bevalling in ziekenhuis gedaan en bij zoontje op 7 dagen bij de dokter. Allebei heel goed verlopen

4 dagen geleden

Reactie op Petmat Malueva

Neen helemaal niet, nergens last van, kunnen direct goed drinken en beter z ...
Ik heb bij zoontje zelf aangegeven ook dat ik denk dat het nodig is en na controle bleek het ook zo en heb zelf gevraagd om die knipje te doen omdat ik uit ervaring met dochter wist dat het dan veel beter ging. Minder pijn aan tepels, hapt goed aan, drinkt langere tijd door, neemt goede grote slokjes ook omdat die niet elke keer loslaat en in paniek schiet

4 dagen geleden

Ben bevallen op 01/11. Ze woog 3kg660 en 49cm. Laatste was 3kg840 en 50cm . Donderdag word ze opnieuw gewogen dus heel benieuwd 🥹

4 dagen geleden

Reactie op rosita36

Wij zijn net terug van kinderarts en hij heeft tongriempje bijgeknipt. Duurt mss 20-30 seconden en daarna is baby terug rustig, hij lijkt er geen last van te hebben! Nu thuis aan het voeden en ik merk echt al verschil in het aanhappen! Lijkt veel vlotter te gaan, nu wel nog met die tepelhoedjes omdat hij dat gewend was. Morgen probeer ik eens zonder overdag. Ik zou het doorknippen dus aanraden!

4 dagen geleden

Reactie op MJ88

Wij zijn net terug van kinderarts en hij heeft tongriempje bijgeknipt. Duur ...
Wat goed zeg ja ik heb donderdag een afspraak en dan gaan ze zien tog maar laten doen dan denk ik wand wil heb wel heelgraag gewoon zoveel mogelijk aan de borst laten drinken maar ja omdat. Mijn borsten nu zo pijn doen ligt hij niet verl aan de borst ik kolf en ik geef met fles en dat vind ik echt klote dus denk dat ik zijn togriem tog laat knippen

4 dagen geleden

Joshua 51cm 3kg500 Nu 10dagen oud en 3kg810 🥰