34 Reacties

één maand geleden

Reactie op Liiesbeth

Geen idee morgen pas terug gyneacoloog. 2 weken geleden was het 2,2-2,3kg g ...
Succes! Ik vind hem/haar in ieder geval totaal niet klein!

één maand geleden

Reactie op Liiesbeth

Geen idee morgen pas terug gyneacoloog. 2 weken geleden was het 2,2-2,3kg g ...
Hier gisteren 36+1 en ook 2,5 kilo gynaecoloog maakt zich helemaal geen zorgen en zegt dat alles goed is. Geen monitor ofzo. Ik mocht gerust vrijdag nog vertrekken naar center pars tot 1/11 en op 4/11 is de keizersnede voorzien op 38 weken.

één maand geleden

Reactie op Shana kaya 1909

Hier gisteren 36+1 en ook 2,5 kilo gynaecoloog maakt zich helemaal geen zor ...
Die 2,2kg was bij mij op 36 weken. Ben ondertussen 38 weken.

één maand geleden

Bij eerste +-20 kg. 😁Nu met tweede 13 kg 36wk. Bij mij eerste was ik toch actief maar had constant honger. 😅

één maand geleden

35+3 en 5,8kg bijgekomen

één maand geleden

36weken en 6kg erbij :) Daarstraks op controle bij gynaecoloog : baby weegt nu 2,6kg :) Bij vorige zwangerschappen 11 en 12 kg erbij :)

één maand geleden

Ik ben ongeveer hetzelfde bijgekomen maar maak me geen zorgen,er gaat al een groot deel weg zijn na de bevalling en de weken erna. Ben ervoor zeer mager geweest en zit niet echt in de familie om de kilo's te behouden dus eet gewoon waar ik echt zin in heb en beweeg gewoon.En als er iets gaat blijven plakken dan is het extra veel wandelen met de kinderwagen 🥰

één maand geleden

37weken en 13kg bij. Op zich nog vrij oke want bij mijn eerste zwangerschap was ik 26kg bijgekomen en wonder boven wonder alles kwijt gespeeld 4 weken na de bevalling 😅

één maand geleden

Reactie op Petmat Malueva

Succes! Ik vind hem/haar in ieder geval totaal niet klein!
Hey even een update omdat je er al een tijdje bij meeleeft 🍀 38 weken en de baby weegt nu 2,7kg. Dus ze is op 2 weken zo een 500gr bijgekomen ik mijn buik. 1,5cm ontsluiting en nog 2cm hoogte. Gyneacoloog was duidelijk opgelucht dat ze een halve kilogram was bijgekomen op 2 weken. Nog steeds klein zegt ze maar op eigen curve. Zolang ik elke week aan de monitor kom en bij haar en dit goed gaat kan alles nog gewoon lopen zoals het loopt 🍀❤️ hoe is het met jou ondertussen?

één maand geleden

Reactie op Liiesbeth

Hey even een update omdat je er al een tijdje bij meeleeft 🍀 38 weken en d ...
Heyyy wat goed zeg!! Nog 2 weekjes en plus 300-500gr en ze weegt mooi boven de 3kg. Hier geen tekenen van bevalling, voel wel veel druk daar beneden, ik hoopte 37 weken te halen maar zo te zien is dat geen probleem😂 ben nu 36+2 nog 4 daagjes en dan mag die eigenlijk komen. Sinds gisteren ook enorm last van mijn kiezen😩 waarom plots da geen idee. Maar ben echt heel blij voor je, ze mag dan na geboorte gewoon mee in kamer en naar huis💕

één maand geleden

Reactie op Liiesbeth

Hey even een update omdat je er al een tijdje bij meeleeft 🍀 38 weken en d ...
Hey Liesbeth, als ik het goed voor heb dan ben jij ook uitgerekend voor 8 november he? Hier exact hetzelfde verhaal 😅 op 35w5d woog ons meisje 2.2 kg, wat te weinig was (percentiel 12). Nu op 37w5d woog ze ook tussen de 2.6 en 2.7 kg, dus ook een halve kg bijgekomen! Onze gynaecologe was ook zeer content. Ze is nu gestegen naar percentiel 20. Ik had toen 2cm ontsluiting en baarmoederhals was nog 1.5cm. Nu wordt het echt wel spannend he🤭. Bij ons vermoedt ze wel nog altijd dat ik geen 40w zal dragen.

één maand geleden

Reactie op Rani195643443131

Hey Liesbeth, als ik het goed voor heb dan ben jij ook uitgerekend voor 8 n ...
Hey je klopt! 8/11 percentiel 17 zei ze bij ons gisteren. Heb vandaag zo bij bewegen spierspanning boven in men buik, spannend eh 😅 bij ons laat ze het nog in het midden want ze zei ook van ja moest ge 41 weken zijn kijken we voor een einddatum. Dus we zullen zien 🍀🥰 grappig dat onze verhalen zo gelijk lopen 😃

22 dagen geleden

Hi! Ik ben 35w en voor de zwangerschap woog ik 64-66kg en nu ondertussen al 89kg. Baby woog bij 32w echo 2kg330 en volgende week donderdag moet ik terug gaan. Ben benieuwd hoeveel hij zal zijn in gewicht 😅 ik hoop niet boven de 3 cijfers te gaan tegen het einde 🥲