11 Reacties
7 maanden geleden
Hoi! Ik ben 10 weken en ben 1 kilo bijgekomen. Ik blijf wel zoveel mogelijk actief en ga 3x per week naar de fitness voor krachttraining. Als het mogelijk is, kan je proberen om elke dag een uurtje te gaan wandelen dat helpt wel enorm voor de kilo’s wat te managen! En is goed voor de bloedcirculatie!
7 maanden geleden
Hier overmorgen 10 weken en nog niks aangekomen, heb enorm vochtophoping en denk zelfs dat ik vermagerd ben want zou met zoveel vocht toch 1-2kg meer moeten wegen
Ik eet normaal en heb ook altijd honger🤷🏻♀️
7 maanden geleden
Reactie op lorenavr
Hoi! Ik ben 10 weken en ben 1 kilo bijgekomen. Ik blijf wel zoveel mogelijk ...
Wandelen is wel een goede tip ! Mij vind je nooit terug in de fitness 🙊
7 maanden geleden
Reactie op Petmat Malueva
Hier overmorgen 10 weken en nog niks aangekomen, heb enorm vochtophoping en ...
Oo ik durf zelf niet op de weegschaal te staan 🫣 ik snoep niet veel maar eet veel meer grotere porties en tussendoor
7 maanden geleden
Ik ben exact 12 weken. En ik begrijp je volledig. Ik heb ook constant honger. Soms kan ik ineens zeggen ‘ik moet NU iets hebben om te eten’. Ik probeer dan een appel of zo te eten. Maar dat haalt het hongergevoel niet echt weg. Dus meestal eet ik een boterham. Ik heb ook wel schrik dat als het zo doorgaat, waar dit dan gaat eindigen. Ik hoop dat het in het tweede trimester beter gaat gaan! 🤞 vroeger ging ik iedere week naar de step. Maar omdat ik dan zo laat thuis ben, ben ik al een aantal keer niet meer gegaan. Ik ga ook het wandelen proberen, denk ik. Veel succes!!
7 maanden geleden
Ik ben 11 w & 4 dagen en ben 1 kg bijgekomen … dat ik soms denk hoe zo weinig 😂 ik eet echt elk uur .. blijf maar honger hebben haha
7 maanden geleden
Reactie op kadesm
Ik ben exact 12 weken. En ik begrijp je volledig. Ik heb ook constant honge ...
Ooo ja hier ook.. kan een stuk fruit eten die maag blijft grommen van de honger🫣🫣 ben nu gisteren avond gaan wandelen maar ja eens je dan thuis in de zetel zit…
Het voelt heel onzeker om nu al niet meer in veel kleding te passen😪
7 maanden geleden
Reactie op Larissvl
Hier compleet het tegenovergestelde. Bijna 12 weken en 5kg afgevallen door ...
Oo ja hier totaal geen last van. Maar dat lijkt me ook heel vervelend 😔