10 Reacties

5 maanden geleden

Ja! Zo zeker dat het een meisje was, dat ik de nipt zelf niet geloofde. Scan bevestigde duidelijk een jongen 😄. Was wennen, want ze had al zelf een naam in mijn hoofd, was precies een ander kindje plots. Maar ondertussen helemaal verliefd op mijn kleine man!

5 maanden geleden

Hahah ik had dit ook.. 🤣😅🤦‍♀️ Mijn eerste zwangerschap was ik heel zeker van dat het een jongens was. Was het ook. 2de dacht ik echt een meisje.. bleek ook weer een jongen te zijn 😅 En nu, wist gewoon weer dat het een jongen zou zijn, al had ik stiekem hoop voor een meisje 🤣 Weer een jongen 🤦‍♀️🤣

5 maanden geleden

Reactie op Molly1234

Ja! Zo zeker dat het een meisje was, dat ik de nipt zelf niet geloofde. Sca ...
Ik had de nipt ook niet gedaan..

5 maanden geleden

Reactie op Manu26

Hahah ik had dit ook.. 🤣😅🤦‍♀️ Mijn eerste zwangerschap was ik heel zek ...
Dacht altijd dat voorgevoel klopt blijkbaar niet. Ik wil sowiso niet meer dan 3 kinderen. En de 3de wil ik echt binnen Paar jaren. Ik heb nog 1 kans dat de laatste een meisje is anders moet ik rouwen dat ik nooit een girl mom wordt...

5 maanden geleden

Reactie op Jam2022

Dacht altijd dat voorgevoel klopt blijkbaar niet. Ik wil sowiso niet meer ...
Ja je gevoel kan je zeker voor de gek houden.. bij de 2de was ik echt zooo overtuigd dat een meisje was. Dat ik zelfs even moest huilen dat het niet zo was.. Wij laten het ook bij 3.. dus ik zou nooit een dochter krijgen, en dat vind ik soms best moeilijk, zelfs wel beetje jaloers op meiden die wel een meisje krijgen,. kom zelf ook uit een meiden gezin, waren met 4 meiden thuis. Maar begrijp me niet verkeerd, ben ontzettend gezegend met mijn 2 straks 3 boys. Al een wonder dat ik überhaupt kindjes hebt mogen krijgen.. Maar goed, even verdrietig zijn, mag best vind ik.. Wij hebben er ook niet veel tijd tussen, de oudste word straks in 17 juli 3 jaar, en de jongste is nu 1.5 jaar en wordt straks 28 oktober 2 jaar.. We hebben ze ook lekker dicht op elkaar.. 😇

5 maanden geleden

Ik was er zeker van dat het een meisje was. Nip en gynaecoloog bevestigden een jongetje 😅

4 maanden geleden

Ik ook! Mijn gevoel zei ook heel zeker meisje, maar 't is een jongen. Heel blij mee hoor, maar zo zie je maar dat het moedergevoel toch niet altijd klopt. 😊

4 maanden geleden

Hier eigenlijk altijd correct gedacht Alleen durfde ik deze keer niet te hopen, voelde wel dat het anders was dan voordien maar durfde niet 😂 uiteindelijk toch een zoontje❤️

4 maanden geleden

Ik ging er van uit dat ons tweede kindje een jongen zou zijn. De gynaecoloog had tijdens de echo al een gokje gedaan en zei ook een jongen. Bij de niptest blijkt het toch een meisje te zijn, ik kon het niet geloven. Heb de resultaten al zeker 20 keer opengedaan ondertussen en soms nog twijfel ik haha

4 maanden geleden

Ik dacht dat het een jongen ging zijn. Maar het is een meisje. Een 2de dochter💖