13 Reacties
7 maanden geleden
Ik ben nu 10 weken en heb veel minder last dan de voorbije weken … ik zou er van genieten dat je geen kwaaltjes hebt 😊😘
7 maanden geleden
Hier ook zo ! Ben ergens blij dat er nog vrouwen zijn met dit want ik vind overal alleen extreem moe, misselijk,..
Ik heb de hele dag lopen poetsen ( wel met pauzekes van 30min) maar voel me dus totaal niet moe .. maak me dan soms gek als ik lees hoeveel vrouwen er dood op zijn. Ik ben 10w4d vandaag en voel eigenlijk niet dat ik zwanger ben 🙈
7 maanden geleden
Ik heb ook exact hetzelfde, ook een goeie echo gehad maar verder niks van kwaaltjes… bij deze geloof ik nu dus dat vrouwen soms niet doorhebben of pas laat doorhebben dat ze zwanger zijn 😂 want ik voel zelf ook niets😂
7 maanden geleden
Ik heb exact hetzelfde. Ik ben nu 7w2d en heb een week geleden een goede echo gehad waarbij het hartje duidelijk klopte. Maar als ik niet beter zou weten voel ik me echt niet anders dan anders. Dit maakt me ook heel onzeker!
7 maanden geleden
Ik kan wel begrijpen dat het jullie soms onzeker maakt, maar ik zou zeggen: probeer er niet teveel bij stil te staan en het te zien als een gelukkig lot van de loterij dat jullie getrokken hebben en vooral er volop van te genieten dat jullie nergens last van hebben 😉 Iedereen beleeft haar zwangerschap anders, dat kan je niet vergelijken ☺️
(Als iemand die al 4 weken lang elke dag extreem misselijk is (ben nu 9w5d), dagelijks 10x overgeeft en regelmatig flauwvalt, kan ik jullie enkel benijden 🙃)
6 maanden geleden
Hoe gaat het met jullie intussen? Hier nog altijd geen zwanger gevoel, geen kwaaltjes en ben iets meer dan 12 weken nu! Deze week nipt, ik ben zo nerveus!
6 maanden geleden
Reactie op babywish__
Hoe gaat het met jullie intussen? Hier nog altijd geen zwanger gevoel, geen ...
Ook hetzelfde.. geen kwaaltjes enkel extra moe. Volgende week woensdag mijn nip test. Ik vind het raar als de HR vraagt hoe het met de baby gaat.. euhm goed?😅😅 puur omdat ik geen zwanger gevoel heb
6 maanden geleden
Reactie op babywish__
Hoe gaat het met jullie intussen? Hier nog altijd geen zwanger gevoel, geen ...
Helemaal hetzelfde! Vrijdag NIPT en nog steeds geen zwanger gevoel 😂
6 maanden geleden
Reactie op KATTTTT
Ook hetzelfde.. geen kwaaltjes enkel extra moe. Volgende week woensdag mij ...
Eigenlijk besef ik wel dat we gelukkig mogen zijn zonder al die kwaaltjes… maar het maakt mij ook zo onzeker! Soms kijk ik naar mijn buik en denk ik “hallo ben je daar wel echt”?😆
6 maanden geleden
Reactie op Shirley3011
Helemaal hetzelfde! Vrijdag NIPT en nog steeds geen zwanger gevoel 😂
Hier ook vrijdag NIPT! Oh zo spannend, hopelijk snel de resultaten😄 denk dat het dan pas “echt” gaat doordringen. Nu besef ik het wel maar door het feit dat ik niks voel vergeet ik het ook super vaak en leef ik mijn leventje maar😆