18 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op emilyds
Hier ook beetje zo, ben nu 5 weken en 4 dagen en buiten dat ik heel af en t ...
Ik ben 5 weken en 2 dagen. Begrijp het helemaal! Ik vind het allemaal zo onwerkelijk en het afwachten naar de echo maakt me bang, uiteraard ben ik ook wel blij 😊
7 maanden geleden
Ik had dit ook weinig symptomen en bloedwaarden stegen wel.. en opeens ben ik dus kei misselijk begonnen worden eind 6de week en nu nog altijd.. hopelijk na 12w voorbij 🥹🥹🥹
7 maanden geleden
Reactie op emilyds
Ja idd dat heb ik ook wel, ik vraag me af of ik volgende week nog eens een ...
Heb ik me ook al afgevraagd. Ik bel morgen eens naar mijn gynaecoloog voor de zekerheid.
7 maanden geleden
Ik heb ook heel lang geen symptomen gehad (buiten gevoelige borsten). Maar nu op einde van week 6 ben ik heel erg misselijk geworden, en heb ik ook meer last van vermoeidheid. Dus symptomen kunnen zeker nog komen. Maar er zijn ook vrouwen die amper symptomen ervaren, dus is zeker niet iets om je ongerust over te voelen.
7 maanden geleden
Ik had ook amper iets van symptomen. Ik maakte mij er ook zorgen over. Maar sinds 6 weken 4 dagen misselijk geworden. En vanaf 7 weken ook overgeven. Voel me nu heel erg beroerd. Het kan dus vlug keren. Of wie weet ben je bij de gelukkigen die niet erg misselijk worden!
7 maanden geleden
Ik heb hetzelfde. Vandaag 6 weken en 2 dagen en ik voel eigenlijk niets. Heel af en toe mss een licht krampje en gisteren de eerste keer dat ik precies een beetje misselijk was maar ik weet niet of het toevallig was of niet. Vanochtend ook mijn maag dat precies wat zwaar voelde maar niet dat ik mij echt misselijk voel.
Ik voel mij eigenlijk gewoon zoals ervoor en dat maakt mij ook echt heeeeeel onzeker. Ik gebruik ook extra progesteron. Ben echt ook bang afwachtend naar de eerste echo (8/4). Ik heb gewoon angst dat ze gaan zeggen dat het niet goed is.. Dus ik snap je echt volledig! Laat ons hopen dat de onzekerheid snel weg is, maar ik denk dat we ons altijd zorgen gaan maken.. als die eerste echo oké is, gaan we tussen de eerste en tweede echo ook onzeker zijn.. en zo gaat het altijd verder denk ik 🫣😅
7 maanden geleden
Reactie op babywish__
Ik heb hetzelfde. Vandaag 6 weken en 2 dagen en ik voel eigenlijk niets. He ...
Klopt helemaal ik ben nu 8weken en 6dagen heb al een eerste echo gehad op 6weken toen een kloppend hartje gehoord. Buiten pijn aan de borsten geen syptomen dus het zwangerschapsgevoel is er niet echt. Ik denk eerlijk dat het ook pas begint na de 12weken echo en eenmaal je het kindje echt voelt in je buik. Dat je dan pas iets zal hebben van ik ben echt gwn zwanger en kzn het letterlijk ook voelen het leven in mij
7 maanden geleden
Ik ben 9 weken en 3 dagen. Ik voel me moe en vaak opgezwollen. Buiten in het begin wat bandenpijn heb ik eigenlijk niet echt last. Soms in de avond een misselijkheidsmomentje, maar als ik iets eet is dat weg. Ik kan volgens mij echt niet klagen, maar iedereen beleeft het anders.
7 maanden geleden
Reactie op tashavl
Ik heb ook heel lang geen symptomen gehad (buiten gevoelige borsten). Maar ...
Ik heb juist hetzelfde! Mannn die vermoeidheid, snel buiten adem, misselijk wanneer mijn maag leeg “is” 😅😅
Voor wanneer ben jij uitgerekend? 🥰
7 maanden geleden
Reactie op babywish__
Ik heb hetzelfde. Vandaag 6 weken en 2 dagen en ik voel eigenlijk niets. He ...
Hoe was de eerste echo vandaag?
7 maanden geleden
Reactie op Shirley3011
Hoe was de eerste echo vandaag?
Heel goed! Alles was perfect in orde en een mooie hartslag gehoord en gezien! En ik voel mij dus nog altijd niet zwanger dus je ziet dat alles in orde kan zijn zonder veel typische symptomen☺️
7 maanden geleden
Reactie op Shirley3011
Blij te horen! Ik heb morgen mijn eerste echo 🤞
Veel succes! Laat iets weten!🥰
7 maanden geleden
Reactie op babywish__
Veel succes! Laat iets weten!🥰
Ik heb net mijn echo gehad op 6w3d en zag het hartje kloppen. Alles ziet er goed uit!
7 maanden geleden
Reactie op Shirley3011
Ik heb net mijn echo gehad op 6w3d en zag het hartje kloppen. Alles ziet er ...
Super! Genieten nu🥰