6 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op lorenavr
Ik heb dit vorige week ook gehad. Ik moest 5 dagen later terugkomen en alle ...
Ik ben via icsi zwanger geworden. Dus ik denk dat ze zich dan niet kunnen vergissen in het aantal weken?
Ik wacht nog af tot de nieuwe echo volgende week. Maar om vrees het ergste 😔
7 maanden geleden
Hopelijk komt het in orde. Bij mij hadden ze ons al meegedeeld dat het een miskraam ging worden en het proces uitgelegd. Uiteindelijk bleek het dan toch een hartslagje te hebben. Wel nog te klein volgens de normen en geen mooie randen maar wel een hartslag. Soms kan het nog goedkomen hè! Ik hoop voor jou dat het in orde komt!
7 maanden geleden
Reactie op lorenavr
Hopelijk komt het in orde. Bij mij hadden ze ons al meegedeeld dat het een ...
Oke dankje voor me wat hoop te geven. Wie weet is er volgende week toch een hartslag 🤞
Pfff wat een rollercoaster aan emoties toch he.
Ben blij dat het bij jou weer even goed is!
7 maanden geleden
Hier vandaag ook te horen gekregen dat er geen hartslag was (7+4 weken). Het vruchtje was bij mij wel goed ontwikkeld (rond 7 weken), dus er had echt een hartslag moeten zijn als alles in orde was. Meteen de verschillende opties gekregen om het te laten verwijderen. Pas toen ik vroeg of er echt geen kans meer was, stelde de gynaecoloog een tweede echo voor binnen een week. Maar ze had eigenlijk geen hoop dat het goed ging komen, dus de echo is meer voor mijn eigen gemoedsrust, aangezien ik het voornamelijk moeilijk heb met het feit dat het er waarschijnlijk niet natuurlijk gaat uit komen en ik het zelf moet beslissen...