31 Reacties
20 dagen geleden
Reactie op Petmat Malueva
Oh je, net zelfde dus en dan even liggen en huilen omdat er echt niks aan g ...
Veel succes vandaag! 🫶🏻
Bijna kan je jouw jongetje in uw armen nemen ☺️
Hier vooral fysiek te zwaar aan het worden, sinds 2 dagen vooral lage rugpijn door het gewicht. Morgen meer nieuws 🤞
19 dagen geleden
Reactie op MJ88
Veel succes vandaag! 🫶🏻
Bijna kan je jouw jongetje in uw armen nemen ☺️
...
Lage rugpijn is een goede teken op het einde in ieder geval😄
Dank je wel! Het wordt een lange dag vandaag😂
19 dagen geleden
Reactie op Petmat Malueva
Lage rugpijn is een goede teken op het einde in ieder geval😄
Dank je wel! ...
Succes ! ❤️
18 dagen geleden
Reactie op rosita36
Dank je wel hoop het ook jij ook veel succes morgen en weet je dan ook meer ...
En, heb je een datum gekregen al? Ben net terug van controle en moet toch nog blijven volhouden tot 41 weken volgende week 😫 had nu 2cm ontsluiting en gynaecoloog heeft beetje gestript, hoop dat dat iets in gang kan zetten🤞
Anders volgende week opnieuw controle + strippen en dan pas datum voor inleiding (zal dan wel redelijk snel erna zijn), maar ik blijf dus hopen dat hij deze week nog spontaan gaat komen 🤞
18 dagen geleden
Reactie op MJ88
En, heb je een datum gekregen al? Ben net terug van controle en moet toch n ...
Ik ben dus gisteren geweest ze hebben mij dus gisteren ook gestript had 3 cm ontsluiting mijn inleiding staat gepland op 12 november donderdag terug voor monitoring maar vandaag veel last van harde buiken dus hoop dat hij ook nog deze week spontaan word geboren en anders ja word het 12 november dan ben ik 41+4dagen
18 dagen geleden
Reactie op MJ88
OK maar alleszins een dag om naar af te tellen, nog maar max 1 weekje afzie ...
Dank je wel ja heb gelukkig een datum om na toe te werken hopen dat jij ook snel je datum krijgt of dat de baby zich spontaan komt aanmelden haha succes jij ook nog nog even doorzetten