31 Reacties

21 dagen geleden

Ik ben 40+1 en wacht nog altijd op ons kleintje wel al slijmprop verloren al voorweeen maar nog niet het echte werk

21 dagen geleden

Het kan druppelen als het je vliezen zijn maar dan zou je binnen een een tijdje terug een vochtige slip moeten hebben. Maar niet iedereen zijn water breekt natuurlijk.

21 dagen geleden

Reactie op rosita36

Ik ben 40+1 en wacht nog altijd op ons kleintje wel al slijmprop verloren a ...
Veel succes nog met de laatste loodjes, duurt wel lang als je over de 40 weken gaat he! Hebben ze bij jou al iets gezegd van inleiden? Ik moet sowieso terug naar de gynaecoloog op 40 weken en heb ook nog afspraak staan op 41 weken, maar ik vermoed dat ze het na 40 weken wel gaan inleiden of toch een datum vastleggen…

21 dagen geleden

Reactie op Sarah Van Geert

Het kan druppelen als het je vliezen zijn maar dan zou je binnen een een ti ...
Dankjewel, ik wacht het nog even af, ik denk idd dat het nog vals alarm is. Als het straks weer druppelt bel ik voor de zekerheid naar het ziekenhuis voor advies, ik ben namelijk GBS positief en moet dus vanaf het breken van de vliezen redelijk snel dat antibiotica infuus krijgen…

21 dagen geleden

Reactie op MJ88

Veel succes nog met de laatste loodjes, duurt wel lang als je over de 40 we ...
Dank je wel jij ook veel succes duurt so lang Ik moet 4 november voor een afspraak om te monitoren en dan gaan ze ook in overleg met mijn en me man om een datum te prikken voor inleiden

21 dagen geleden

Als vliezen ergens van boven scheuren dan lekt die niet altijd Alleen bij bepaalde beweging bijvoorbeeld Als ze net van beneden scheuren ja dan zal er meer uit komen. Zou je toch niet laten nazien? Zeker omdat je positief bent?

21 dagen geleden

Reactie op Petmat Malueva

Als vliezen ergens van boven scheuren dan lekt die niet altijd Alleen bij b ...
Klopt wat je zegt misschien beter om tog is na te laten zien omdat ze positief is dat weet ze het zeker of het vruchtwater is

21 dagen geleden

Ik heb al een dikke week een beetje ‘verlies’. Vooral als ik ‘s nachts opsta om te gaan plassen. Ik twijfel ook of het vruchtwater is of niet. Ik ben 39+3. Ik moet op controle gaan op 39+5. Ik hoop ook dat er dan gaat gesproken worden over inleiden, want ik heb het echt gehad 🙈 ik heb soms echt dagen dat ik een paar keer per dag in wenen uitbarst omdat het genoeg geweest is. Vannacht ook terug. En dan heb ik wakker gelegen van 3u tot 7u30. De laatste loodjes zeker? Zijn er nog toekomstige mama’s die vinden dat het mooi geweest is? Hoe gaan jullie ermee om?

21 dagen geleden

Reactie op kadesm

Ik heb al een dikke week een beetje ‘verlies’. Vooral als ik ‘s nachts opst ...
Hier ook heb het zo gehad ik ben 40+1 vandaag alles doet me pijn kan niet meer slapen

21 dagen geleden

Reactie op kadesm

Ik heb al een dikke week een beetje ‘verlies’. Vooral als ik ‘s nachts opst ...
Idd in slaap vallen lukt niet, tijdens dag slapen lukt niet, energie is er niet, emotioneel ook… Zou blij zijn als ik nu direct zou mogen gaan bevallen

21 dagen geleden

Mijn water is gebroken bij mijn eerste en dat was echt wel heel lopend. Wel in 2x. Is precies als Pipi doen dat je niet kan tegenhouden

21 dagen geleden

Reactie op Elbij

Mijn water is gebroken bij mijn eerste en dat was echt wel heel lopend. Wel ...
Ik had plots volledig gebroken Ik had ook dat het wat druppelde en pas in ziekenhuis volledig gebroken Ze hadden toen test gedaan en bleek dus vruchtwater te zijn en was daarna van zelf volledig open gegaan

21 dagen geleden

Reactie op rosita36

Dank je wel jij ook veel succes duurt so lang Ik moet 4 november voor een a ...
Hou ons zeker op de hoogte! Ik 5 nov op controle en ga dan toch ook bespreken om in te leiden, het is nu echt veel te zwaar geworden.

21 dagen geleden

Het was vals alarm vrees ik, volledig gestopt en heb net nog veel bewogen en ook zelfde bewegingen geprobeerd :( nu drupt het ook niet meer na het plassen. Denk dat het met die slijmpropjes stukjes te maken had… Ik hou het alleszins goed in de gaten, idd omdat ik asap naar ziekenhuis moet bij gebroken vliezen. Succes allemaal het is echt erg zwaar zo op het einde, zoveel kwaaltjes, uitputting, amper slapen 😓

20 dagen geleden

Reactie op MJ88

Hou ons zeker op de hoogte! Ik 5 nov op controle en ga dan toch ook besprek ...
Het is mooi geweest pfff lichamelijk helemaal op maar mentaal ook van mij mag die nu komen jij ook hou ons zeker ook op de hoogte

20 dagen geleden

Nog iemand erg emotioneel Met niemand willen praten Zware hoofd, geen zin meer in wat dan ook…

20 dagen geleden

Nog iemand erg emotioneel Met niemand willen praten Zware hoofd, geen zin ...
Owjaah ikke heel emotioneel niks gaat goed ik merk dat ik me nu en dan afzonder en dat ik gewoon alleen wil zijn en niks wil doen ik ben gewoon zo moe ik kom niet aan slaap toe wand ik heb letterlijk overal in me lichaam pijn morgen op controle monitor en dan is zien wat er allemaal gezegt word

20 dagen geleden

Reactie op rosita36

Owjaah ikke heel emotioneel niks gaat goed ik merk dat ik me nu en dan afzo ...
Oh je, net zelfde dus en dan even liggen en huilen omdat er echt niks aan gedaan kan worden🤦🏻‍♀️ Ik ook morgen maar dan inleiding (eindelijk) Morgen avond mag ik binnen. Zal mijn kinderen van school halen, laten eten en vertrekken naar ziekenhuis.

20 dagen geleden

Oh je, net zelfde dus en dan even liggen en huilen omdat er echt niks aan g ...
Blij voor je dan kan morgen het eindelijk beginnen voor je ik heb normaal gezien enkel voor monitor morgen en dan gaan we wel als het goed is datum prikken voor inteleiden dus voor mij nog even afwachten van wat ze zeggen

20 dagen geleden

Reactie op rosita36

Blij voor je dan kan morgen het eindelijk beginnen voor je ik heb normaal g ...
Hopelijk mag je ook snel gaan, dit wordt echt te veel