17 Reacties

4 maanden geleden

Goh een park en een verzorgtafel ga je toch wel direct nodig hebben als je thuis bent met de kleine 😅 dus ik zou durven toch te kijken bij de uitverkoop. Staat er niks naar jullie zin kan je nog wachten natuurlijk.

4 maanden geleden

Is het vroeger openzetten van de babylijst al een optie? Wij gaan enkel de nodige dingen kopen derest zet ik op mijn lijst. Ik zet mijn lijst al iets vroeger open voor mensen die hier echt naar vragen

4 maanden geleden

Reactie op cver

Is het vroeger openzetten van de babylijst al een optie? Wij gaan enkel de ...
Wel, de lijst staat al openbaar en hebben we al gedeeld. Maar eigenlijk zijn er slechts 2 mensen die tot nu iets kochten ervan. Ik ben sowieso al iemand die graag voorbereid en liefst zo snel mogelijk. Mocht het aan mij liggen staan de meubeltjes hier al klaar 😅

4 maanden geleden

Zit hier ook in de helft en ik ben tijdens de zomermaanden van plan om zelf al alles aan te kopen (in verschillende winkels) en dan zo een lijst samen te stellen. Ik heb ook graag alles op voorhand in orde 😅

4 maanden geleden

Wij hebben al heel wat zelf gekocht. Ben zelf ook budget proef altijd daarmee 😅 Er bestaan ook geboortelijsten waarbij je eerst alles zelf koopt en de mensen het dan terug betalen. Wij hebben onze lijst zelf samengesteld op een site en daar staat ook “pamperrekening” bij. Mensen die dan geld willen storten of iets willen “terugbetalen” kunnen dat dan op die manier.

4 maanden geleden

Waar wij denken de lijst te leggen mogen we zo’n dingen al meenemen voor de geboorte en nog voor het gekocht is. Deze blijven dan gewoon op de lijst staan om gekocht te worden door anderen. Misschien ook mogelijk waar jullie de lijst leggen?

4 maanden geleden

Reactie op meganneke

Waar wij denken de lijst te leggen mogen we zo’n dingen al meenemen voor de ...
Hmm onze lijst ligt bik dreambaby. Daar is dit jammer genoeg niet mogelijk

4 maanden geleden

Wij hebben een buggy+ maxi cosi Isfofix en autostoel en kamertje commode en doorgroeibed en co sleeper en luiertafel aangekocht. De areosleep matras en de box rest van de kleindere spullen enzo staan op de geboortelijst. Ik ga dit op 6 maand openzetten de geboortelijst

4 maanden geleden

Wij hebben een lijst genomen bij Pakske. Hier kan je alles dat je maar wilt van verschillende sites op je lijst plaatsen en vragen dat mensen bijleggen. Zo kopen wij onze hele uitzet zelf maar wordt deze terugbetaald door de mensen die bijleggen :)

4 maanden geleden

Een box zou ik niet aan het lot overlaten of het door iemand gekocht zal worden... deze zal je in het begin al nodig hebben (tenzij je tijdelijk een show-wiegje hebt ofzo). 'Grote' dingen die ik zelf al aankoop omdat ik denk ze direct nodig te hebben: Co-sleeper, box, luiertafel, babykamer, autostoel, isofix, kinderwagen De geboortelijst zie ik echt als een lijst vol dingen die je ook écht nodig hebt of nice to haves, maar waar je ook gerust enkele dagen/weekjes zonder kan als het niet meteen gekocht wordt. Hier komen bij ons ook wat grotere dingen op, maar wel waarvan we even zonder kunnen. Je zal, als je een pamperrekening communiceert, ook wel wat centjes krijgen. je kan dit ook zien dan als een 'terugbetaling' van je box!

4 maanden geleden

De dingen die we echt al nodig hebben, kopen wij hier nu al 2dehands aan. Park, bed, ververstafel.. De dingen die we nieuw aankopen, zetten we op de lijst en die geven we vooraf al aan de dichtste familie. Zij kunnen dan ons eventueel steunen in wat we al nodig hebben of we kopen het zelf en hebben zo ook ons percentage op het totaalbedrag die aangekocht werd van de lijst

4 maanden geleden

Reactie op EMBO

Een box zou ik niet aan het lot overlaten of het door iemand gekocht zal wo ...
Klopt. Zo hebben we het ook gedaan zodat je verder al kunt.

4 maanden geleden

Wij zetten alles op onze lijst zelf maar kopen de grote stukken zelf van onze lijst. Voor alles die gekocht is van de lijst op het einde van de rit krijgen wij een waardebon van 10% van het volledige, aangekochte bedrag. Vandaar dat wij eerst alles erop zetten (ook kamer etc, want das toch al een fameuze waardebon dan achteraf!)

4 maanden geleden

Oh wij hebben de hele kamer en park en verzorgingstafel al een aantal weken geleden gekocht haha, de kamer staat zo goed als klaar... Wij hebben enkel decoratie of kleinere essentiële zaken op onze lijst staan (naast de buggy dan, die staat er ook nog op, maar mensen kunnen hier een vrije bijdrage voor geven...) Ik wilde de kamer al in orde hebben, want inderdaad je weet niet wanneer deze aangekocht zou worden of de andere zaken zoals park en verzorgingstafel etc. Ik zou vooral gewoon doen wat je zelf voelt en als je een buitenkansje tegenkomt, die ook niet laten liggen. Je kan deze dan ook gewoon van jouw geboortelijst nog schrappen achteraf he 😉😉

4 maanden geleden

Reactie op meganneke

Waar wij denken de lijst te leggen mogen we zo’n dingen al meenemen voor de ...
Hi! Waar hebben jullie jullie geboortelijst gelegd? Ik ben ook op zoek naar een winkel waar ik op voorhand al enkele zaken kan meenemen, zonder dat ze op voorhand aangekocht moeten zijn.

4 maanden geleden

Reactie op tashavl

Hi! Waar hebben jullie jullie geboortelijst gelegd? Ik ben ook op zoek naar ...
Wij leggen onze geboortelijst bij the little ones. Heeft heel erg veel voordelen. Wel even een waarschuwing voordat je naar de winkel zou gaan. Het is er wel wat een chaos. Alles wat ze hebben ligt in de winkel dus is eerder wat een stock ruimte. Denk dan ook dat ze vooral gefocust zijn op online verkoop. Wat je wel kan doen om wat minder chaos ik je hoofd te hebben bij het leggen van de lijst is op voorhand deze al online samen stellen. Je kan op de site al een account aanmaken en daar een favorietenlijst samenstellen voor de lijst. Deze verzend je dan nog niet naar de winkel maar bekijken ze samen met jou tijdens de afspraak 🤗