13 Reacties

4 maanden geleden

Al eens de app van Pakske geprobeerd? Daar kan je van gelijk welke winkel dingen op je lijst zetten. Je kan ook aanduiden of ze een schijf kunnen betalen of helemaal. Ik denk ook dat ze er fysiek om kunnen in de winkel.

4 maanden geleden

Reactie op LB24

Al eens de app van Pakske geprobeerd? Daar kan je van gelijk welke winkel d ...
Pakske is inderdaad de eerstvolgende op onze lijst… Jammergenoeg enkel online aan te kopen omdat Pakske zo een percentje krijgt… heb jij er toevallig je lijstje bij liggen?

4 maanden geleden

Hier geen geboortelijst Ik vind dat met zo een geboortelijst alles 3 keer duurder uitkomt dan anders Ik heb een lijst van me zelf wat ik nodig heb en zoek overal wat en waar het beste koop is. Ik heb ook nog kinderen dus weet ondertussen wel wat echt nuttig is, welke merk beste meevalt en wat zeker niet duur aangekocht moet worden Maar ieder zijn ding natuurlijk

4 maanden geleden

Hey, ben van Kuringen (Hasselt) wij maken onze geboortelijst zelf met “mijn verlanglijstje” we hebben nu wel een afspraak bij blabloom en mss dat we hier nog een kleine lijst leggen voor bepaalde dingen. Maar door zelf een lijst te maken zijn we niet winkelaanbod afhankelijk. Wij zijn paar keer bij Seizoenswinkel geweest om producten te gaan bekijken maar niet bepaald enthousiast over de service. Bij blabloom wel enthousiast over de service. Meer babywinkel is hier helaas gewoon niet meer in de buurt.

4 maanden geleden

Reactie op Liiesbeth

Hey, ben van Kuringen (Hasselt) wij maken onze geboortelijst zelf met “mijn ...
Inderdaad, de service van Blabloom springt eruit vergeleken met de seizoenswinkel, maar de prijzen soms ook… ik denk ook dat het hier een gecombineerd lijstje gaat worden tussen online en fysiek, voor ieder wat wils dan :) mercikes!

4 maanden geleden

Reactie op LB24

Al eens de app van Pakske geprobeerd? Daar kan je van gelijk welke winkel d ...
Ik heb mijn lijst voorlopig volledig op Pakske staan maar staat nog niet openbaar omdat ik er mogelijks nog dingen bij doe/weglaat. Eind augustus ook afspraak in een klein babywinkeltje hier in de buurt waar ik soms als flexi werk. Maar eigenlijk heb ik de dingen die ik van daar wil ook al met een linkje op Pakske gezet 🙃 mijn zus gebruikte het voor haar tweede kindje en vond dit makkelijker dan een vaste lijst bij 1 winkel.

4 maanden geleden

Reactie op LB24

Ik heb mijn lijst voorlopig volledig op Pakske staan maar staat nog niet op ...
Ja wij zijn ook fan van de Hema enzo en komen een pak duurder uit als we alles bij Blabloom zouden nemen… dus gaan er nu 2 doen, eentje bij Blabloom en eentje via Pakske. Bij Blabloom krijgen we een kortingsbon van 10% op het eindbedrag, vandaar de keuze om niet alles via Pakske te nemen… Hoop daarmee zowel ons ding te kunnen doen en mensen de kans te geven naar een fysieke winkel te gaan…. Wanneer ben je van plan je lijst te delen? Pas net voor of na de bevalling of al vroeger?

4 maanden geleden

Reactie op Petmat Malueva

Hier geen geboortelijst Ik vind dat met zo een geboortelijst alles 3 keer ...
Klopt, het is een pak duurder, vandaar nu de bewuste keuze om 2 lijstjes te maken, zodat we niet vasthangen aan de duurdere stukken…. Een heel puzzelwerk 😅 maar de familie heeft graag een fysieke winkel en ik steun fysieke winkels graag, vandaar dat we het nu zo gaan doen

4 maanden geleden

Reactie op Tine 8

Ja wij zijn ook fan van de Hema enzo en komen een pak duurder uit als we al ...
Werkt pakske nog zo dat je eerst alles zelf moet aankopen en dat familie en vrienden het dan terugbetalen? Om die reden kozen wij voor “mijn verlanglijstje” ipv pakske.

4 maanden geleden

Reactie op Liiesbeth

Werkt pakske nog zo dat je eerst alles zelf moet aankopen en dat familie en ...
Wij gebruiken nu ook pakske. Je kan zelf kiezen, ofwel leggen mensen bij bij een cadeautje (= storten op je rekening), ofwel kopen ze het aan. Dit aankopen kan dan ook in een fysieke winkel waarbij ze dan gewoon aanduiden bij Pakske dat het gekocht is met hun naam en eventueel een boodschap bij.

4 maanden geleden

Reactie op Tine 8

Ja wij zijn ook fan van de Hema enzo en komen een pak duurder uit als we al ...
Goeie vraag 😅 nog helemaal niet over nagedacht. Ik denk erna? Gezien mensen dan pas het kaartje krijgen met de gegevens erop lijkt me dat logischer. Denk ook niet dat veel mensen in mijn omgeving ervoor iets zouden kopen ( behalve misschien mijn ouders maar die vragen dat dan zo)

4 maanden geleden

Reactie op Liiesbeth

Werkt pakske nog zo dat je eerst alles zelf moet aankopen en dat familie en ...
Zoals Laura aangeeft inderdaad de keuze nu, dat leek ons wel wat! Zeker omdat mensen het kunnen gaan halen zoals ze willen, zolang ze er maar aan denken het aan te duiden id lijst erna 😇

4 maanden geleden

Reactie op LB24

Goeie vraag 😅 nog helemaal niet over nagedacht. Ik denk erna? Gezien mense ...
Ja zo bedoelde ik het ook inderdaad. Hier willen we de lijst al vroeger ronddelen aan ouders/grootouders/meterpeter om hen zo eerste keuze te geven… we hebben ook al veel 2e hands waardoor de keuze beperkter is op de lijst, misschien daarmee ook dat we het zo doen :)