Even dit berichtje om mijn frustratie te uiten en eens te horen of er nog mama´s dezelfde ervaring hebben...
Gezien ik nogal een controle freak ben en graag alles vroeg in orde wil, hebben wij in april onze geboortelijst bij dreambaby al gemaakt. O.a. op de lijst staat een verzorgingstafel. In juni hebben vrienden van ons deze als cadeau gekocht van de lijst. Toen we ze wilden ophalen in de winkel, vernamen we dat ze niet op voorraad is. Wat bleek uiteindelijk na gesprek met de verantwoordelijke van de winkel, deze is al sinds januari niet meer binnen gekomen. Van een andere winkel laten overbrengen is ook geen optie want nergens is er voorraad... De verantwoordelijke nam contact op met de fabrikant en liet nadien weten dat ze wellicht begin september zal geleverd worden. Ik sta te popelen om ons meisje haar verzorgingstafel klaar te zetten en te organiseren. Vandaag contact opgenomen met de winkel en nog steeds niet geleverd!
Optie is om het geld hiervan te gebruiken en een andere te kiezen, maar dat wil ik niet. Ik koos voor die specifieke wegens kleur, wieltjes, lade, plankjes, ... Ook zijn de andere verzorgingstafels enorm verschillend van prijs. Wat betekent dat we dus ofwel een stuk onder de prijs (maar daar vind ik geen naar mijn goesting) ofwel zelf maar een stuk moeten opleggen.
Ik vind dit echt enorm vervelend omwille van verschillende redenen: de tafel werd aangekocht door vrienden, ik wou die specifieke, van compensatie lijkt er geen sprake want toen ik hiernaar vroeg kreeg ik het antwoord dat dit overmacht is (al maak ik zeker nog een klacht op), binnen een week of 10 is ons meisje er, de verzorgingstafel werd al sinds januari niet meer geleverd dus vind ik dat ze ons hier op z´n minst van op de hoogte mochten brengen bij aanleggen van de lijst...
Zijn er nog mama´s met zo´n ervaring bij dreambaby? 😞