16 Reacties

2 maanden geleden

Niet bij dreambaby maar wel een gelijkaardige ervaring bij Baby’s Corner. Zoveel spijt dat ik mijn lijst daar heb gelegd. Bezorgt zoveel extra stress die je nu zeker niet nodig hebt.

2 maanden geleden

Hier lijst in paradisio Waregem gelegd. En super content van voorlopig ☺️ Vandaar wij geen "bekende keten" wouden nemen...

2 maanden geleden

Reactie op saravm92

Niet bij dreambaby maar wel een gelijkaardige ervaring bij Baby’s Corner. Z ...
Oei wat heb jij voor? Wij hebben onze lijst daar ook geplaatst en de levering zou binnen 2 weken toekomen 😅

2 maanden geleden

Awel ik beklaag het mij echt dat ik daar de lijst heb gelegd. In het begin zo hard getwijfeld en dan toch gekozen voor dreambaby. Had ik het geweten... Ondertussen heb ik een belachelijk antwoord gehad van de klantendienst en vanmiddag naar de winkel geweest. Daar gezegd dat ik niet meer wacht op het artikel en het bedrag geruild voor andere artikelen dat we ook direct kunnen gebruiken. Nu op zoek naar een nieuwe luiertafel, niet bij dreambaby allesinds 😞😅

2 maanden geleden

Ik had hem ook bij dreambaby, tot ik al de negatieve ervaringen las op fb.. Ik heb de onze nu gelegd in paradisio st niklaas, en heel tevreden van! 😁

2 maanden geleden

Reactie op julie1998

Ik had hem ook bij dreambaby, tot ik al de negatieve ervaringen las op fb.. ...
Hoi Julie Ik zag op jouw profiel toevallig jullke super mooie babykamertje. Van waar zouden jullie het vloerkleed gehaald hebben? 😀 Ik wou je een bericht sturen, maar dit lukt me precies niet 😀

2 maanden geleden

Reactie op kimberly18101993

Hier lijst in paradisio Waregem gelegd. En super content van voorlopig ☺️ V ...
Paradisio is toch ook een bekende keten? :p

2 maanden geleden

Reactie op Natasja98

Paradisio is toch ook een bekende keten? :p
Ik kende het allesinds niet 🤷‍♀️🙈. Was via een collega anders wist ik zelf van hun bestaan niet. Maar goed, wou gewoon eventjes melden dat wij daar wel tevreden zijn... en als er iets niet meer te verkrijgen was we dit ook direct vermeld kregen.

2 maanden geleden

Reactie op kimberly18101993

Ik kende het allesinds niet 🤷‍♀️🙈. Was via een collega anders wist ik zel ...
Haha, ik snap het! ;) Goed om te horen dat jullie tevreden zijn! Wij denken er ook aan om onze mijst daar te leggen.

2 maanden geleden

Reactie op Natasja98

Haha, ik snap het! ;) Goed om te horen dat jullie tevreden zijn! Wij denke ...
Vind het ook vooral een voordeel dat er geen aankoopverplichting op de artikelen is die je op je lijst zet. En als dit wel zo is (vb bij heel dure artikelen word het ook direct vermeld) . Vind het ook handig dat je alles online kan doen (toevoegen, verwijderen, enz...) .

2 maanden geleden

Reactie op Kinderwens17

Hoi Julie Ik zag op jouw profiel toevallig jullke super mooie babykamertje ...
Tapeso! Helemaal niet duur (100€ en binnen de 3 dagen geleverd! ) 😅

2 maanden geleden

Reactie op julie1998

Tapeso! Helemaal niet duur (100€ en binnen de 3 dagen geleverd! ) 😅
Oh leuk! Dankjewel voor jouw antwoord en mijn excuses aan de opener van dit topic ☺️

2 maanden geleden

Ik had iets gelijkaardig voor bij Paradisio.. De winkel zelf is super en met een uitgebreide keuze. Maar de verkoopsters zouden toch wat vriendelijker mogen. Is al de 2e keer dat ik daar een lijst leg, en heb al 2x problemen gehad.. Dus het is overal wel iets precies 🙈

2 maanden geleden

Reactie op KATTTTT

Oei wat heb jij voor? Wij hebben onze lijst daar ook geplaatst en de leveri ...
Al weken aan het wachten op de reeds aangekochte spullen zoals onze maxi-cosi. Verschillende zaken op mijn lijst staan intussen als “uitverkocht” of “niet op voorraad”. Al verschillende keren contact opgenomen met de vraag of er een garantie is dat ik mijn spullen nog op tijd ga ontvangen. Krijg altijd een ontwijkend antwoord… Laatste keer was het dat ik alles moet reserveren, dat die spullen er dan zeker zullen zijn. Maar als ik ze reserveer dan heb ik automatisch een aankoopverplichting. Volgende week ga ik langs en ga ik alle spullen uit de winkel gewoon fysiek in een winkelkar leggen en vragen om die aan de kant te houden want ik ben het beu. Hun online systeem werkt echt voor geen meter….

2 maanden geleden

Onze isofix komt pas half oktober /eind oktober terug binnen wegens productiefout. Het gekozen lapidou knuffeltje is ook al lange tijd niet binnen. Winkels zelf kunnen er niet aan doen, maar blijft wel vervelend voor ons natuurlijk.

2 maanden geleden

Reactie op saravm92

Al weken aan het wachten op de reeds aangekochte spullen zoals onze maxi-co ...
Oh zo raar? Wij zijn in de winkel geweest en hadden geen aankoopverplichting als wij iets wouden reserveren... Onze babykamer zou pas voor september zijn en wij kregen zonet melding dat alles aanwezig is + datum doorgegeven dat ze volgende week alles mogen leveren. Ik heb ook wel voor dat er op tijd lijst zaken niet meer in voorraad zijn 😔 Natuurlijk weet ik niet hoe het online gaat... In de winkel zijn ze echt enorm vriendelijk, hopelijk kunnen ze jou daar goed verder helpen!