12 Reacties

3 maanden geleden

Hier staat er aan zo een 1500euro op de geboortelijst voorlopig maar hebben ook spullen 2dehands gekocht 🙂

3 maanden geleden

Wij hebben met 1000€ echt het allermeeste gekocht. Volledige kamer was 350€ bij babydump, super kwaliteit, tevreden van. Kinderwagen 3 in 1 ter waarde van 300€ hebben we van de meter gekregen

3 maanden geleden

Wij hebben zelf de grootste stukken aangekocht op onze lijst en zitten hierdoor aan een bedrag van € 3000

3 maanden geleden

Alles in totaal hebben wij een lijst van €6000,00 🙈 Hier staat echt wel alles op inclusief kinderkamer, decoratie voor de kinderkamer,. buggy, autostoel,… ook bepaalde dingen zoals de trip trap. Dingen zoals de kinderstoel (trip trap) zijn in principe niet meteen nodig, en kopen we zelf niet meteen aan als deze niet gekocht zijn. Maar we hebben er vooral alles van onze goesting op gezet en kunnen daarna nog beslissen wat te doen. Niet is met aankoopverplichting 🤭

3 maanden geleden

Ik heb ledikant, matras en lakens.. van mijn broer Wandelwagen krijg ik van mijn vriendin Eetstoel ga ik op onlineshop van solidaris kopen Ik heb veel kleertjes van mijn mama gekregen😍 Ik heb al een badstoeltje gekocht, cosleeper neem ik zo i zo 2de hands, maxi cosi moet ik nog kopen die zal ik nieuw kopen, draagdoek 2de hands gekocht. Autostoel voor later heb ik van vorige kinderen, ik denk dat ik meeste heb eigenlijk 🤣 Borstpomp handfree heb ik al eerder met korting gekocht.

3 maanden geleden

Het budget van ons eerste kindje 3 jaar geleden was ook rond zoveel. (Kamer, buggy en autostoel niet inbegrepen) voor ons volgende zitten we nu maar aan €800 😃

3 maanden geleden

Wij hebben de vollédige (incl meubilair, kledij, autostoel tot zelfs verzorgingsproducten en luiers en natte doekjes) voor €2500. We hebben een deel 2dehands aangekocht en de rest in de solden in juli. Op onze lijst (via pakske) staan nu enkel peuterspullen en de vraag naar een vrije gift.

3 maanden geleden

Bij gele flamingo zeiden ze dat de gemiddelde geboortelijst 3000 euro is. Dit afhankelijk van hoeveel je nodig hebt. Wij hebben ondertussen al veel tweedehands gekocht om zo de kost te drukken want met onze kleine families denk ik niet dat we dat bedrag gaan krijgen.

3 maanden geleden

Op onze geboortelijst staat momenteel ook ongeveer €2500. De babykamer hebben we 2de hands aangekocht en de kinderwagen hebben we ook al. Ik vroeg me af wanneer jullie de lijst delen? Want er staan bij ons wel wat spullen op die we eigenlijk zouden nodig hebben van zodra we uit het ziekenhuis zijn 🙈

3 maanden geleden

Reactie op kadesm

Op onze geboortelijst staat momenteel ook ongeveer €2500. De babykamer hebb ...
Dat vroeg ik me ook af 😅. Bij ons kan je de geboortelijst ook voordien al open zetten maar je kan toch moeilijk voor de geboorte aan de mensen al zeggen “hier ligt onze lijst, je kan al kopen” 😅😅

3 maanden geleden

Reactie op Rani195643443131

Dat vroeg ik me ook af 😅. Bij ons kan je de geboortelijst ook voordien al ...
Had hetzelfde gevoel! Daarmee alle essentials zelf gekocht en via pakske kunnen we nog steeds vragen om er -al is het nadien- mee voor bij te leggen😅

3 maanden geleden

Reactie op Rani195643443131

Dat vroeg ik me ook af 😅. Bij ons kan je de geboortelijst ook voordien al ...
Nou ik vind dat sommige dit beter vinden hoor, bijvoorbeeld het past iemand beter in het budget om nu te kopen dan juist voor kerst omdat ze dan al veel aankopen en Uitgaven gaan hebben😉😉 Dan kan ieder zien welke maand ze nog extra hebben en is voor elk gezin anders, bijvoorbeeld als ik naar mij eigen zou zien, juli veel uitgaven ivm vakantie Augustus veel uitgaven aankoop van cursussen 2 dochters dus deze 2 maanden zou ik geen extra kunnen hebben, zo is het in elke gezin anders natuurlijk