14 Reacties

2 maanden geleden

Ik ga het nemen vanaf 37 weken

2 maanden geleden

Helpt het echt? Ik heb zelf geen ervaring

2 maanden geleden

Ik heb de mijne besteld van bycupoftea op instagram en ik ga vanaf 34 weken beginnen

2 maanden geleden

Ik heb getwijfeld maar na wat leeswerk toch moeten besluiten dat er geen enkel wetenschappelijk bewijs is dat het effectief helpt voor een vlotte bevalling 🤷🏻‍♀️ maar baat het niet dan schaadt het niet.

2 maanden geleden

Er is geen wetenschappelijk bewijs maar ik maakte het voor een vriendin die moest bevallen en die is hetzelfde weekend nog bevallen. Dus ik wil ook niet te vroeg beginnen.

2 maanden geleden

Reactie op Sarah Van Geert

Er is geen wetenschappelijk bewijs maar ik maakte het voor een vriendin die ...
Hier mag ik met die dingen vanaf 36-37 weken beginnen van mijn gyne Omdat kindje al boven gemiddeld is. Dus na 6 weken begin ik aan die hulp middeltjes😅 Dadels, oefeningen, die thee zal ik ook halen, komijn olie……

2 maanden geleden

Ze raden aan vanaf 30-32 weken 1 kopje per dag en dan vanaf 36 3 kopjes per dag, mengen ijskoud met ananassap en cranberry zou lekker zijn. Het wekt de bevalling niet op maar vermindert het bloedverlies en zorgt voor een vlottere bevalling

2 maanden geleden

Reactie op kelly36t

Ze raden aan vanaf 30-32 weken 1 kopje per dag en dan vanaf 36 3 kopjes per ...
Echt? Ik wil het ook heel graag proberen maar lees op veel artikels en webshops waar ze de thee verkopen “afgeraden voor 34 weken”, andere artikels spreken zelfs van 36… omdat het net wel stimulerend kan werken…

2 maanden geleden

Reactie op EMBO

Echt? Ik wil het ook heel graag proberen maar lees op veel artikels en webs ...
Nee hoor het doet niets aan de tijd van de bevalling, het verzacht de baarmoederhals waardoor het een vlottere bevalling oplevert, minder persweeën en een sneller herstel

2 maanden geleden

Ik kreeg het ook aangeraden te drinken om zwanger te worden& moet geholpen hebben want ben nu 31 weken😍 warm vind ik het echt smerig maar koud gemengd met iets valt het goed mee. Ik heb die van holland& barret

2 maanden geleden

Reactie op kelly36t

Nee hoor het doet niets aan de tijd van de bevalling, het verzacht de baarm ...
Wat een paniekzaaiers dan 😅

één maand geleden

Ik ben momenteel 36w + 3d en ben sinds vandaag begonnen met drinken. Nog anderen :)?

één maand geleden

Hier had ik maandag 35+5 al 3cm ontsluiting en volledig verkort baarmoederhals. Ik had weinig van maat 1 luiers gekocht en meer van maat 2 omdat hij altijd boven gemiddeld zat, nu hij op gemiddeld gewicht zit en vroeger gaat komen heb ik nog maat 1 bijbesteld🤣🤣 Hij zal als ik 38 weken haal tussen de 3 en 3,4kg wegen dus niet zo veel. Nu ben ik net 36 weken

één maand geleden

Ik moet nog 1 week volhouden zodat die voldragen is, dus kolven voor bevalling en die extra’s vallen hier totaal weg