22 Reacties

vorig jaar

Ik heb de moonie en het numsy bakje (geen knuffel) en ik vind die numsy 1000x beter!! Die staat de hele nacht aan en moet ik maar 1x in de week opladen terwijl de moonie elke dag opgeladen moet worden. Ook zijn er op de numsy veel meer geluiden en is hij veel betaalbaarder

vorig jaar

Ik heb de otter en ben wat teleurgesteld... Het zijn enkel muziekjes en geen witte ruis (ik denk dat ik gewoon verkeerd gelezen heb). Wel heel rustgevend dat de otter ademt!

vorig jaar

Reactie op Tiara-27

Ik heb de moonie en het numsy bakje (geen knuffel) en ik vind die numsy 100 ...
Deze bedoel ik

vorig jaar

Ik heb de moonie en ben er heel tevreden over! Zoontje gebruikt deze al sinds de geboorte.. Hij kijkt ook echt naar het lichtje in de buik van de beer en wordt hier rustig van. Het enige nadeel vind ik dat de moonie elke dag moet opgeladen worden. Maar dit wordt een vaste gewoonte om deze s morgens in te steken. :)

vorig jaar

Ik heb een knuffelkonijntje van flow

vorig jaar

Reactie op Joke2506

Ik heb een knuffelkonijntje van flow
Deze

vorig jaar

Moonie heel erg tevreden van. Sinds we deze hebben valt ze zelfstandig in slaap.

vorig jaar

Reactie op Joke2506

Deze
Wij hebben de gans en zijn er ook heel tevreden van

vorig jaar

Reactie op SjoukjeFl

Ik heb de otter en ben wat teleurgesteld... Het zijn enkel muziekjes en gee ...
Goed om te weten! Ik dacht ook dat daar wel ruis op zat maar is wat misleidend dus 馃槄
Wij hebben de moonie en een white noise bakje van zazu. Wij zijn hier echt super tevreden van! Onze kleine meid kan echt niet zonder haar moonie beertje in combinatie met de zazu, ze wordt er ook rustig van. Niet twijfelen zou ik zeggen, 't is echt zijn geld waard 馃グ

vorig jaar

Ik heb deze Alleen reageert hij hier zeer weinig op, misschien nog te klein? Geen idee, ruis geluiden hebben hier ook niet echt veel effect, morgen 9 weken hier, ik leg hem altijd bij hem en misschien als die wat ouder is dat hij daar toch zijn troost in zal terug vinden tijdens het slapen

vorig jaar

Wij hebben een Moonie. Heel tevreden van.

vorig jaar

Reactie op liefkleinwondertje

Wij hebben de moonie en een white noise bakje van zazu. Wij zijn hier echt ...
Mag ik vragen waarom je de twee hebt? Er zit toch witte ruis in de Moonie?

vorig jaar

Wij ook super tevreden van de Moonie. Zoontje van bijna 2 is hier heel gehecht aan, ligt mee in zijn bedje. Bij dochtertje nu ook opnieuw gekocht en zij wordt er echt rustig van en kan zelf in slaap vallen.

Reactie op Marthe1991

Mag ik vragen waarom je de twee hebt? Er zit toch witte ruis in de Moonie?
We gebruiken eigenlijk de moonie met het hartslag geluidje en de zazu met slaapliedjes ;)

vorig jaar

Reactie op Petmat Malueva

Ik heb deze Alleen reageert hij hier zeer weinig op, misschien nog te klein ...
Ik heb die ook .. ik vond die mega schattig 馃グ mijn zoontje reageert er ook niet echt op.. maar blijf het wel aanzetten bij het slapengaan

vorig jaar

Wij hebben de moonie, heel tevreden van. Ons zoontje valt zelfstandig in slaap. Ik lees hier dat de moonie dagelijks opgeladen moet worden. Wij zetten het lichtje niet aan, ik weet niet of dat het verschil maakt maar wij moeten maar om de 3 dagen opladen.

vorig jaar

Reactie op Jess000

Ik heb die ook .. ik vond die mega schattig 馃グ mijn zoontje reageert er ook ...
Vind ik ook schattig馃槄 hoe dan ook ze zullen ermee spelen haha Maar zelfstandig in slaap valt die hier zeker niet mee. Mijn dochter van 6 vindt die leuker momenteel馃槀

vorig jaar

Reactie op Petmat Malueva

Vind ik ook schattig馃槄 hoe dan ook ze zullen ermee spelen haha Maar zelfst ...
Dat komt wel 鈽猴笍 ik volg zijn tempo op een dag zal hij wel interesse tonen 鈽猴笍

vorig jaar

Bedankt allemaal! We hebben inmiddels een Moonie beer aangeschaft 鈽猴笍 zoontje reageert er nog niet op (op geen enkele knuffel momenteel) maar ik zet het elke avond op als slaapritueel zodat hij er alvast vertrouwd aan geraakt馃檪