22 Reacties
vorig jaar
Ik heb de moonie en ben er heel tevreden over! Zoontje gebruikt deze al sinds de geboorte.. Hij kijkt ook echt naar het lichtje in de buik van de beer en wordt hier rustig van. Het enige nadeel vind ik dat de moonie elke dag moet opgeladen worden. Maar dit wordt een vaste gewoonte om deze s morgens in te steken. :)
vorig jaar
Wij hebben de moonie en een white noise bakje van zazu. Wij zijn hier echt super tevreden van!
Onze kleine meid kan echt niet zonder haar moonie beertje in combinatie met de zazu, ze wordt er ook rustig van. Niet twijfelen zou ik zeggen, 't is echt zijn geld waard 馃グ
vorig jaar
Ik heb deze
Alleen reageert hij hier zeer weinig op, misschien nog te klein? Geen idee, ruis geluiden hebben hier ook niet echt veel effect, morgen 9 weken hier, ik leg hem altijd bij hem en misschien als die wat ouder is dat hij daar toch zijn troost in zal terug vinden tijdens het slapen

vorig jaar
Reactie op liefkleinwondertje
Wij hebben de moonie en een white noise bakje van zazu. Wij zijn hier echt ...
Mag ik vragen waarom je de twee hebt? Er zit toch witte ruis in de Moonie?
vorig jaar
Wij ook super tevreden van de Moonie. Zoontje van bijna 2 is hier heel gehecht aan, ligt mee in zijn bedje. Bij dochtertje nu ook opnieuw gekocht en zij wordt er echt rustig van en kan zelf in slaap vallen.
vorig jaar
Reactie op Marthe1991
Mag ik vragen waarom je de twee hebt? Er zit toch witte ruis in de Moonie?
We gebruiken eigenlijk de moonie met het hartslag geluidje en de zazu met slaapliedjes ;)
vorig jaar
Wij hebben de moonie, heel tevreden van. Ons zoontje valt zelfstandig in slaap. Ik lees hier dat de moonie dagelijks opgeladen moet worden. Wij zetten het lichtje niet aan, ik weet niet of dat het verschil maakt maar wij moeten maar om de 3 dagen opladen.
vorig jaar
Reactie op Jess000
Ik heb die ook .. ik vond die mega schattig 馃グ mijn zoontje reageert er ook ...
Vind ik ook schattig馃槄 hoe dan ook ze zullen ermee spelen haha
Maar zelfstandig in slaap valt die hier zeker niet mee.
Mijn dochter van 6 vindt die leuker momenteel馃槀