3 Reacties
6 maanden geleden
Ik ken je gevoel… ik heb dat vandaag ook… ik kan al paar weken niet werken (ik werk daar nog niet zo lang en voel me schuldig)
Vandaag probeerde ik te koken, maar de geuren en m’n lichaam kregen ruzie en ik werd zo moe😞 heb ff half uur zitten janken bij mn vent dat ik t zo zat ben en niet meer wil… hij heeft me getroost en gezegd “als die zoveel energie van je blijft vreten mag het wel een hele sterke worden!” En toen moesten we beide lachen en ging het wel weer…
ik snap je gevoel echt heel goed 😞
6 maanden geleden
Hey Sofie, ook ik snap je gevoel heel goed! Ik ben al sinds het begin van mijn zwangerschap extreem misselijk de hele dag door, met regelmatig flauwvallen en nauwelijks energie voor de dagdagelijkse bezigheden of het werk. Ik ben nog maar een fractie van mijn energieke zelve en ook op het vlak van de uitwendige lichamelijke veranderingen heb ik moeite om mezelf te herkennen. Ook hier zakt de moed me dus af en toe in de schoenen: Hoe houd ik dit nog 6 maanden vol?
Maar proberen de positieve kanten te blijven zien, je voorhouden dat dit maar tijdelijk is en af en toe lachen met je miserie 😉 Je bent alleszins niet alleen!