4 Reacties

vor 4 Monaten

Mijn gynae liet me weten van zodra ik jeuk kreeg dat dit een voorteken is van striemen en heel goed moet insmeren dan! Ik heb de olie van bio-oil hiervoor!

vor 4 Monaten

Na 5 kids kan ik zeggen dames Eerste kind heb ik erg dure cremes en olies gebruikt tegen striemen wat niet hielp, daarna met andere nog heleboel andere dingen en geloof me als je huid niet elastisch genoeg is zal je striemen krijgen wat je ook smeert helaas, dat zei mijn Gyne ook, ze zei: al die cremes zijn marketing en niet meer als dat dus betaal liever 2-3€ voor niveau om huid wat te voeden dan 50€ voor die cremes. Je kan tegen jeuk en droge trekkende huid wel wat gebruiken maar dat zal niet veel doen tegen striemen. Ik vond zelf tegen trekkende buik bio oil aangenaamste en had fijne geurtje, zal deze na 1-2 maanden weer halen.

vor 4 Monaten

En fenigel vind ik eigenlijk goed als er inderdaad jeuk is, helpt erg goed voor muggenbeten (gebruik ik bij kids) Het kalmeert jeuk en irritatie maar denk niet dat het huid voedt als die droog en trekkend is

vor 4 Monaten

Ik gebruik ook bio oil en vind deze zeer aangenaam en hij ruikt ook lekker. Ook is mn jeuk beter geworden en zijn de droge plekjes verdwenen