7 Reacties
7 maanden geleden
Ik had bij mijn vorige zwangerschap Hyperemesis gravidarum en ik nam 4 keer per dag navalit. Voor mij maakte dit wel een groot verschil. Naar voeding toe at ik vooral kleine porties, maar regelmatig. En ik probeerde zelf uit te zoeken bij welke gerechten ik meer of minder ziek werd. Neutrale zaken zoals crackers hielpen me ook om mijn maag wat te vullen zonder misselijk te worden van de smaak/geur.
Hopelijk voel je je snel beter! 🌸
7 maanden geleden
Hallo, ja best eens vragen aan je gyneacoloog wat je kan doen... ik ben bijna 11 weken ver en kben al van week 5 extreem misselijk. Van 's morgens tot 's avonds ben ik echt extreem misselijk, ik heb ook een paar weken navalit genomen maar dat hielp echt niet en mijn maag ziet echt keihard af eigenlijk. Ik neem sinds 2 weken nu primperan en dat helpt wel beter bij mij ik ben zelfs zo misselijk dat ik thuis ben van mijn werk. En kheb ook bijna geen honger maar verplicht mezelf om te eten. En slapen doe ik ook veel meer kan je echt nie doen. Khoop dat het rap over is en kan genieten van mijn zwangerschap. Khoop ook voor u dat het rap over is....
7 maanden geleden
Reactie op Delfine C
Hier ook gestart sinds gisterenavond met s'avonds 2 capsules navalit, deze ...
Ja hier ook zoveel betaald, en ze zijn zo snel op ook
7 maanden geleden
Wat je eet maakt ook een groot verschil. Ik weet dat je vaak geen zin hebt in eten als je misselijk bent maar ‘s morgens is het erger omdat je honger hebt en je bloedsuikerspiegel lager staat. Als je dit doorheen de dag constant probeert te houden voel je echt het verschil. Ik ben nu 9+3 en heb er sinds een week nog amper last van.