6 Reacties

4 maanden geleden

Hoi! Wij hebben deze ook aangekocht op aanraden van familie. Zij waren hier heel blij mee en de kwaliteit is wel echt goed vind ik, ook zeer stijlvol :) je kan deze lang gebruiken gezien alle aanwezige stukken

4 maanden geleden

Hey, heb deze op Bol.com met korting zien staan en er waren ook nog wat extra’s bij eoals luiertas enzo. Ik heb ook maxi cosi lara 2, ik ga geen 3 in 1 kopen omdat ik meestal met auto ben. Met adapters kan ik maxi cosi zelf erop zetten. Eerder had ik 3 in 1 van stokke was ook een erg aangename buggy heel tevreden ermee, alleen niet meer nodig zo een grote ding. Maar ik kan wel zeggen dat maxi cosi alle dingen dat ik persoonlijk heb gebruikt erg goede kwaliteit hebben, soms zelfs beter dan dure merken

4 maanden geleden

Niet alle dure dingen zijn beter.. Ik heb een hele dure kinderwagen 3 jaar terug gekocht, . hij is prima hoor. Maar denk niet anders tenopzichte van een goedkopere moet ik zeggen... Het is vaak de naam die je betaald.. En wat met een goedkope fijn is. Mocht er ooit nog volgend kindje komen, dan kun je tenzijde tijd weer een andere kopen.. Kijk ik doe het niet.. want daarvoor was hij te duur.. dus nu voor mijn 3de kindje gebruik ik weer dezelfde kinderwagen.

4 maanden geleden

Reactie op Manu26

Niet alle dure dingen zijn beter.. Ik heb een hele dure kinderwagen 3 jaa ...
Helemaal gelijk, meestal betaal je gewoon voor die naam. Ik heb bijvoorbeeld eetstoel van chicco gehad, wat een top kwaliteit En een relax van chicco ook Vandaar dat ik chicco goed vind Kwaliteit van stokke was heel goed maar die is wel van de dure merken. Maxi cosi is ook een hele goede merk vind ik En recaro voor een autostoel vind ik ook goed

4 maanden geleden

Wij hebben deze ook aangekocht voor ons meisje! We hebben hem al uitgetest en zijn er ook mega tevreden van

4 maanden geleden

Reactie op Aschanti

Wij hebben deze ook aangekocht voor ons meisje! We hebben hem al uitgetest ...
We hebben hem intussen ook aangeschaft. We zijn alvast benieuwd 🥰