17 Reacties

2 maanden geleden

Zeer tevreden van, altijd gebruikt met ons eerste kindje en zijn van plan ze nu terug te gebruiken. 😊 Soms moesten we voor 's nachts wel een maatje groter aandoen eens hij groter was maar ik hoorde van vriendinnen die een ander merk gebruiken dat zij dat ook moesten doen.

2 maanden geleden

Drama vondt ik ze..🫣 ik blijf bij premium protection van pampers..

2 maanden geleden

Reactie op Saarmd

Zeer tevreden van, altijd gebruikt met ons eerste kindje en zijn van plan z ...
Bij pampers vond ik ook dat ze maatje groter nodig hadden nadat ze peuters waren, dat kan je dan gewoon maatje groter kopen is geen probleem Ik vind luiers van pampers toch erg duur en wou weten of er misschien ongeveer zelfde zijn maar iets beter van prijs

2 maanden geleden

Reactie op Manu26

Ik heb bij andere idd Pampers gebruikt maar toen was onze budget ook meer en konden we zonder problemen gebruik van maken, nu is het aan de hoge kant van prijs helaas

2 maanden geleden

Reactie op Manu26

Waarom drama? Wat scheelde er juist aan? Zodat ik ongeveer weet😅

2 maanden geleden

Zijn door testaankoop beste gerated. Hebben ook die lijn die veranderd van kleur

2 maanden geleden

Reactie op Petmat Malueva

Waarom drama? Wat scheelde er juist aan? Zodat ik ongeveer weet😅
Ze lekte vooral altijd door.. voor de nachten.. of we nu groter of kleiner maat aan deden, maakte allemaal niet uit. Ook die soft geval geprobeerd van de kruitvat. Zelf woezel en pip luiers van de etos. Huismerken. Duitse merken, want we wonen dicht bij de grens. Ik vond het allemaal niks. Of mijn Kids plassen te veel 🤣😅🫣 En ik vind van de goedkopere varianten, dat ze zo plastic achtig zijn Dan denk ik van, ja ik wil zelf ook goede en fijne zittend ondergoed onder me kont. Dan gun ik me kind ook conform. Dan maar iets duurder uit per maand. Er zijn altijd wel leuke aanbiedingen.

2 maanden geleden

Reactie op Manu26

Ze lekte vooral altijd door.. voor de nachten.. of we nu groter of kleiner ...
Dat is wat ik niet wil, die plastic Want met die gevoelige huid hier bij alle kinderen is dit heel slecht Ze hebben uitslag alsof ze 2de graad brandwonden hebben, dus ja dat is niet goed idd

2 maanden geleden

Dat is wat ik niet wil, die plastic Want met die gevoelige huid hier bij al ...
Nee klopt daarom.. hier ook gevoelige kindjes. Maar goed je moet het denk ik zelf even testen tegen die tijd Misschien vind je juist heel fijn dat kan ook natuurlijk..

2 maanden geleden

Bij pampers vond ik ook dat ze maatje groter nodig hadden nadat ze peuters ...
Hier liggen Kruidvatpampers klaar voor ons eerste kindje omdat die als beste uit de test van testaankoop kwamen. Hopelijk is dit ook zo 😅 ik zag dat Kruidvat nu ook wasbare luiers heeft, ben hier ook wel benieuwd naar..

2 maanden geleden

Bij mijn eerste kindje altijd pampers premium protection gebruikt, zeer tevreden van! Toen hij maatje 4 had overgeschakeld naar die van de Lidl, vind die persoonlijk beter dan Kruidvat.

2 maanden geleden

Bij mijn eerste kindje heb ik de eerste paar maanden de luiers van Kruidvat gebruikt. Ik was tevreden, prijs/kwaliteit. Zeker omdat je in het begin veel vaker een nieuwe luier aan doet 💸. Na een paar maanden hadden we toch te veel lekjes en zijn we overgestapt naar de pamper premium protection. Ik ga deze keer in het begin zeker terug de Kruidvat luiers gebruiken :)

2 maanden geleden

Bij mij eerste altijd kruidvat pampers gebruikt, enigste merk dat hij geen uitslag van kreeg. Zelf had ik geen last met lekjes gehad.

2 maanden geleden

Reactie op Dovile123

Bij mij eerste altijd kruidvat pampers gebruikt, enigste merk dat hij geen ...
Ja, hier gaat het echt om die uitslag omdat ik al paar kids heb waarbij huid erg gevoelig is en kans is dus klein dat het deze keer anders zal zijn, lekjes had ik met merk Pampers ook altijd dus ik denk dat die lekjes gewoon voorkomen als je baby eens te veel of te weinig doet zeg maar. Het gaat hier echt alleen om uitslag eigenlijk en dikte in zomertijd, dan is die 7-8-9 maanden en nog altijd volop in luiers

2 maanden geleden

Heel tevreden over!!

2 maanden geleden

Heeeel tevreden hier

2 maanden geleden

Ik heb een pakje gekocht van kruidvat, en dan ook 1 gratis gekregen😅 Ze zijn wel zacht vind ik maar we zullen zien