6 Reacties

6 maanden geleden

Hoi! Ik ben sowieso een gevoelig type, maar merk dat ik nu ook echt met alles kan wenen waar ik voorheen beter tegen kon. Ik probeer rationeel te denken wanneer mijn traankanalen volschieten en rustig te ademen. Dat helpt mij. Veel succes 馃崁

6 maanden geleden

Reactie op Liiesbeth

Hoi! Ik ben sowieso een gevoelig type, maar merk dat ik nu ook echt met all ...
Oh ik ben iemand dat echt nooit huilt馃槵馃槵 ik kan mijn emoties zo goed controleren maar nu, als het eraan komt dan ben ik machteloos 馃槀

6 maanden geleden

Ik heb het hier ook erg lastig mee en kan ook echt in periodes beter te controleren zijn.. me Vroedvrouw zegt dat ik het gerust mag laten komen want als je het tegenhoudt dat het meestal dubbel zo hard komt 鈽猴笍

6 maanden geleden

Reactie op Charliexoxo

Ik heb het hier ook erg lastig mee en kan ook echt in periodes beter te con ...
Gisteren de hele dag stilgezeten er spookte van alles door mijn hoofd, moeilijk als naasten het niet kunnen begrijpen helaas

5 maanden geleden

Reactie op Petmat Malueva

Gisteren de hele dag stilgezeten er spookte van alles door mijn hoofd, moei ...
Ja snap het zeker als je voor de zwangerschap niet zo was en nu wel.. dan weten mensen niet echt goed hoe ze zich moeten gedragen eh als dat gebeurd .. ik spreek dan gewoon af dat ik een knuffel wil ofzo iets klein en dan stopt het meestal wel sneller .. voor mijn vriend was het in begin ook wel echt wennen als ik zo moest wenen 馃槄

5 maanden geleden

Reactie op Charliexoxo

Ja snap het zeker als je voor de zwangerschap niet zo was en nu wel.. dan w ...
Even uitzoeken wat mij zou kunnen helpen馃槀