10 Reacties

8 maanden geleden

Zou dit niet net wat tevroeg zijn ? Ik zelf heb een miskraam in oktober 2023 gehad en 20 januari was ik overtijd en nu in blijde verwachting ik was er heel fel mee bezig en alles weggegooid en daar was ons klein dutske dan 🥰 succes meid ! 🍀

8 maanden geleden

Reactie op jsca999823

Zou dit niet net wat tevroeg zijn ? Ik zelf heb een miskraam in oktober 202 ...
Ja dat denk ik ook maar zou niet anders willen dan slapen hele dag door en de hond plakt ook enorm hard aan mij en dat was toen ook... En een collega van me heeft dat ook gehad meteen naar haar vroege miskraam terug zwanger

8 maanden geleden

Reactie op jsca999823

Zou dit niet net wat tevroeg zijn ? Ik zelf heb een miskraam in oktober 202 ...
Proficiat btw 😍

8 maanden geleden

Reactie op joycevda

Ja dat denk ik ook maar zou niet anders willen dan slapen hele dag door en ...
Oohh ziet hoe lief ja het kan zeker en vast als je eisprong is geweest , ik hoop het voor jou !! 🥰

8 maanden geleden

Reactie op joycevda

Proficiat btw 😍
Dankjewel !! 😍

8 maanden geleden

Reactie op jsca999823

Oohh ziet hoe lief ja het kan zeker en vast als je eisprong is geweest , i ...
Dankje nu afwachten wat het bloed zegt he haha want testen durf ik niet zou te vroeg zijn maar bloed kan meer zeggen e

8 maanden geleden

Reactie op joycevda

Dankje nu afwachten wat het bloed zegt he haha want testen durf ik niet zou ...
Je kan een vroege zwangerschap test doen, ik zelf heb wel past getest na dat mijn menstruatie gedaan moesten zijn normaal had zelf ook schrik dat het weer niets zou zijn of eerlijk gezegt zodat ik zelf al dichter bij de echo zat zodat ik niet zolang moest wachten op de echo en volgende week vrijdag kan ik gaan hcg hormoon is op nog geen 5 dagen x10 omhoog gegaan dus ik wacht nog voorzichtig af op de echo 🤗

8 maanden geleden

Reactie op jsca999823

Je kan een vroege zwangerschap test doen, ik zelf heb wel past getest na d ...
Ja net daarom dat ik niet durf en ook gewoon bang dat er weer wat fout zou gaan dus naar de dokter gebeld en alles uitgelegd en die zei voor bloed te trekken zodat we overal toch wat vroeger bij zijn want vorige keer had ik gewoon men maandstonden gehad maar wel 2 dagen later en toen was men test nog negatief maar dan een week later toch de symptomen gekregen die ik nu heb dan had in getest en toen positief maar dan begonnen de bloedingen en was het weg

8 maanden geleden

Reactie op joycevda

Ja net daarom dat ik niet durf en ook gewoon bang dat er weer wat fout zou ...
Jammer om te horen ! Ik duim met jullie mee !! 🍀🍀🍀

8 maanden geleden

Reactie op jsca999823

Jammer om te horen ! Ik duim met jullie mee !! 🍀🍀🍀
Dankjewel 🤞🤞