21 Reacties
8 maanden geleden
Normaal de eerste echo is tussen 7-8 weken zwangerschap , als je eerder nog geen miskraam hebt gehad anders kan de echo wel al eens op 5-6 weken gebeuren , alvast heel veel succes meid je kan eigenlijk na je resultaat van het bloedafnames bellen voor een echo te laten maken zij stellen je dan de vraag wanneer je de laatste x je menstruatie hebt gehad en dan berekenen zij dat voor jou :) succes meid !! Duim mee 🥰🍀🍀🍀
8 maanden geleden
Proficiat ! Zo leuk te lezen hier, ik zit met bijna dezelfde dagen mijn laatste menstruatie was 2 februari en vandaag waren test en bloedafnamen positief. Allemaal heel spannend hè. 🩷
8 maanden geleden
Reactie op kadesm
Het is inderdaad allemaal heel spannend! Ik vind die onzekerheid zo verschr ...
Snap ik zeker ! Mijn eerste afspraak bij gynaecoloog staat 21/3 gepland.
8 maanden geleden
Reactie op valerie294
Snap ik zeker ! Mijn eerste afspraak bij gynaecoloog staat 21/3 gepland.
Oh wauw. Leuk dat jij al een afspraak hebt. Ik heb morgen eerst nog een afspraak bij de huisdokter, om de bloedresultaten te bespreken. En ik ga dan ook wat meer uitleg krijgen. Ik veronderstel dat ik dan te weten ga komen wat mijn volgende stappen zijn. Ik denk dus dan ook een afspraak te maken voor een echo. Veel succes alvast!
8 maanden geleden
Reactie op Angel97
Ik heb ook mijn eerste afspraak 21/3 en het voelt alsof het nog een eeuwigh ...
Jaaa echt he 😅 nog 2 weken 🤯
8 maanden geleden
Reactie op kadesm
Mijn afspraak bij de gynaecoloog is pas 15 april 😢 maar ik ga toch probere ...
Mijn hgc waarden zijn 264,8
Maar kan heel hard verschillen van persoon tot persoon heb ik al gehoord
8 maanden geleden
Reactie op valerie294
Mijn hgc waarden zijn 264,8
Maar kan heel hard verschillen van persoon tot ...
Ja ik ook, was in begin in shock van de hoge waarde die ik had, omdat er tweelingen bij mijn vriend in de familie zitten 😂 maar blijkbaar verdubbelt het gewoon heel snel 😂
8 maanden geleden
Reactie op Angel97
Ja ik ook, was in begin in shock van de hoge waarde die ik had, omdat er tw ...
Ja het zou per dag kunnen verdubbelen.
8 maanden geleden
Reactie op ninakest
Ik ben vandaag 5 weken en 3 dagen! Mijn gynaecoloog vond een bloedafname ni ...
Ik had vorige week een bloedafname en afgelopen vrijdag moest ik terug gaan om info te verkrijgen enz. Ze raadde me meteen aan om een afspraak te maken bij gynaecoloog. Ik ben nu 5 weken en 4 dagen