24 Reacties
19 dagen geleden
Ik heb bij mijn eerste ook ik een 2p kamer gelegen, maar was toen ook tijdens corona dus geen bezoek. Ik had een leuke rustige buur, we lieten elkaar gewoon met rust, dus niet veel last gehad van elkaar. Ik het algemeen dus echt een fijne ervaring gehad. Maar je moet dus wel echt geluk hebben met de tweede persoon
18 dagen geleden
Ik ga nu voor de 2de keer in Diest bevallen daar krijg je altijd een 1 persoonskamer wordt wel geteld als een 2 persoonskamer zijn wel kleine kamers maar dat stoort mij niet
17 dagen geleden
Wij zijn enkel verzekerd voor 2-persoonskamer. Wilde graag een 1-persoons maar kosten kunnen tot 200% gaan dan ivm ereloon die de Gyneacologen etc kunnen vragen. Dus hebben dit niet gedaan. De eerste dag lag ik langs een toffe mama. Behulpzaam (lag er al 4 dagen) en sociaal. Daarna lag ik 2 dagen alleen op de kamer. Tot er een nieuw koppel bij kwam dat alleen maar ruzie maakte. Waardoor dus ook een huilbaby. Geen contact zocht, veel bezoek had buiten de bezoekuren, veel muziek draaide, dwars lag bij de vroedvrouwen, … toen ben ik met mijn kindje meeverhuisd naar de neonatologie. En hoewel dat zwaar was, was ik blij dat ik van die eerste kamer weg was. Ik wilde eig vervroegd naar huis, maar bon toen kwam de andere afdeling.
16 dagen geleden
Reactie op Liiesbeth
Wij zijn enkel verzekerd voor 2-persoonskamer. Wilde graag een 1-persoons m ...
Oh nee, awel dat bedoel ik dus, als andere persoon geen respect heeft voor ander en dan ben je net bevallen en heb je alle rust nodig
Zeker met die bezoek vind ik echt erg.
Hier dekt mijn verzekering alles en heb goed kunnen bijkomen van de bevalling, mag vandaag naar huis als alle onderzoeken gedaan zijn.
Meneertje woog 3.470 ongeveer en nu dag 3 weegt die 3.200
Ik heb ook nog geen
Melk of stuwing, zodra die op
Gang komt zal die normaal moeten aankomen.
Verder alles goed.
Hoe gaat het ondertussen met jullie?