61 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op Liiesbeth
Mooier verjaardagscadeau kon ik niet wensen 🥰
Jarig ook nog😍 happy birthday! 🥳
4 maanden geleden
Reactie op Em95
Eindelijk vandaag de 20w echo 🥰
Oh mooie echo !
4 maanden geleden
Reactie op HInes
Heeft een wipneusje, net als de mama 😅
Dat is zo lief🥹
4 maanden geleden
Hoy dames
Spijtig geen deftige echo weeral🤷🏻♀️
Lag met handen en voeten voor gezicht😂
Hoeveel keer geduwd en geprobeerd manneke draait gewoon weg maar haalt handen en voeten niet van gezicht😅
Wel mooi gewicht en lengte.
400gr en 24cm morgen 21 weken zwanger.
4 maanden geleden
Reactie op Petmat Malueva
Hoy dames
Spijtig geen deftige echo weeral🤷🏻♀️
Lag met handen en voeten ...
Oh wat jammer! Gelukkig is hij wel helemaal oké 🥰
4 maanden geleden
Hoi, vandaag 20 weken echo gehad op 22 weken en 5 dagen. Onze kleine meid is 28 cm en 550 gram. Wel zagen ze dat 1 niertje wat groter is dan de andere. Ze noemde het wat 'opgezet'. Ze zei dat dit vaak vanzelf weer goed komt en dit geen rede is om ons zorgen te maken. Iemand dit ooit al gehoord? Je geen zorgen maken is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. 🙈
4 maanden geleden
Ik was vandaag bij de gynaecoloog en vroeg naar de 20 weken echo. Mijn zus had dezelfde gynaecoloog en werd toen doorverwezen naar ziekenhuis voor deze. Nu zei ze me dat zij alles steeds nakijkt dus een specifieke 20weken echo niet nodig is. Enerzijds ben ik hiermee oke, anderzijds lijken andere wel allemaal een specifieke 20 weken echo te krijgen
4 maanden geleden
Reactie op meganneke
Ik was vandaag bij de gynaecoloog en vroeg naar de 20 weken echo. Mijn zus ...
Er moet normaal officieel een 20 weken echo komen hoor
Ik had echo op 16 weken waar ze alles nakeek en nu 21 weken ook mijn 20 weken echo
Na 4 weken heb ik weer een echo waar ze alles bekijkt, ik vind dit prima zo.
Ik zou er toch naar vragen maar natuurlijk je doet wat jij het best vindt
4 maanden geleden
Reactie op Petmat Malueva
Er moet normaal officieel een 20 weken echo komen hoor
Ik had echo op 16 we ...
Ja, ze zei me dat een 20weken echo eerder een formaliteit was voor een terugbetaalde echo. Ze zei tussendoor ook nog wel dat als ik echt wou het uiteraard geen kwaad kon op toch eens een echo te laten maken in het ziekenhuis. Ik ga er denk ik volgende keer toch nog eens achter vragen. Je weet maar nooit dat ze iets over het hoofd ziet he. Echo’s duren vaak ook maar 2a 3 minuten bij haar 🫣
4 maanden geleden
Reactie op meganneke
Ja, ze zei me dat een 20weken echo eerder een formaliteit was voor een teru ...
Mijn 20 weken echo heeft ongeveer een klein halfuur geduurd. Is een belangrijke echo omdat ze alle structuren controleren. Mijn echo ervoor was op 13 weken en de eerste op 8 weken.
4 maanden geleden
Reactie op meganneke
Ja, ze zei me dat een 20weken echo eerder een formaliteit was voor een teru ...
Ja hier duurt die termijn echo wel half uurtje ongeveer
4 maanden geleden
Reactie op Liiesbeth
Ik ben 2 keer moeten gaan wandelen en terug gaan 🙈 heeft me 156 euro gekos ...
Prive betaal ik 55€ en krijg 35 terug elke consultatie
Ziekenhuis heb ik niks betaald, ik zal wel zien welke factuur ik krijg😂
4 maanden geleden
Geen afwijkingen gevonden. Alles in orde met ons ukkie. Wel 440gram op 20w+2. Dus ligt wat boven gemiddelde. Wel heb ik een laagliggende placenta die zo goed als tegen de baarmoederhals ligt, waardoor een extra controle nodig is op 30w. Indien daar geen verandering in komt, zal het een keizersnede worden. Nog even dit afwachten dus. 🙂