61 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op Petmat Malueva
Ik heb die pas op 9/07😩😂 en wat een mooie echo😍
Oh dat is nog zo lang 🥺
5 maanden geleden
Reactie op mylittlewish2022
Oh dat is nog zo lang 🥺
En dankjewel 🥰
5 maanden geleden
Reactie op mylittlewish2022
Oh dat is nog zo lang 🥺
Haha ja dan ben ik net 20 weken, ik moet dan in uza zijn voor kennismaking en vroedvrouw en echo en ook nog is suikertest🤣
5 maanden geleden
Reactie op Delfine C
Ik ook op 9/07, nu 18w 2d ver. Bij 16 weken echo zat foetus voor op schema ...
Hier bij echo van 16 weken zelfs vergeten te vragen hoe groot die is🤣🤣🤣🤣 mijn zwangerschaps dementie is heel erg hier niet normaal😂😂 ik vroeg me vent in de auto, zeg heb je haar horen zeggen hoe groot die nu is want ik keek alleen maar naar die scherm😂😂😂
5 maanden geleden
Reactie op margotvanh
Zijn snoetje! Nog maar net ontdekt dat we zwanger zijn 🙈
Ohh wat lief 🥰
5 maanden geleden
Normaal moest ik pas op 22 weken gaan, maar omwille van een zware voedselvergiftiging ben ik op spoed terecht gekomen en was de bacterie mogelijks tot bij het kindje geraakt wat gevaarlijk kan zijn.
Door deze omstandigheden heb ik meteen een tussentijdse echo gekregen en is er vastgesteld dat alles oké is met ons lief mensje.
Inmiddels wachten we nog op de uitslag of er een listeria bacterie gevonden is. (De kans is uitermate klein, maar volgende week mag ik voor een nieuwe echo gaan)
Hele mooie foto's van jullie kleintjes trouwens! 🤍✨
5 maanden geleden
Die van ons lag verkeerd: met zijn gezichtje naar achteren 🙈 dus zijn we een dik half uur later nog eens moeten teruggaan. Toen was hij wel gedraaid.
Alles was oké, maar ze hebben wel een klein cyste van 2 mm op zijn hersenen gezien. Zowel de dokter op echografie als de gynaecoloog zeggen dat we ons geen zorgen hoeven te maken en dat het waarschijnlijk vanzelf zal weggaan. Heeft er nog iemand haar baby dit?