61 Reacties

5 maanden geleden

Ik heb die pas op 9/07😩😂 en wat een mooie echo😍

5 maanden geleden

🥰🥰

5 maanden geleden

Reactie op Petmat Malueva

Oh dat is nog zo lang 🥺

5 maanden geleden

Reactie op mylittlewish2022

Oh dat is nog zo lang 🥺
En dankjewel 🥰

5 maanden geleden

Reactie op VDBLYNN

🥰🥰
Zo lief 🥰

5 maanden geleden

Ik 1 juli, ben dan bijna 22 weken. Wel op mijn verjaardag ❤️

5 maanden geleden

Ik ook op 9/07, nu 18w 2d ver. Bij 16 weken echo zat foetus voor op schema qua grootte. We zullen zien of die zo blijft gedurende 2de helft zwangerschap of niet

5 maanden geleden

Reactie op Liiesbeth

Ik 1 juli, ben dan bijna 22 weken. Wel op mijn verjaardag ❤️
Oh dat is leuk!

5 maanden geleden

Reactie op mylittlewish2022

Oh dat is nog zo lang 🥺
Haha ja dan ben ik net 20 weken, ik moet dan in uza zijn voor kennismaking en vroedvrouw en echo en ook nog is suikertest🤣

5 maanden geleden

Reactie op Delfine C

Ik ook op 9/07, nu 18w 2d ver. Bij 16 weken echo zat foetus voor op schema ...
Hier bij echo van 16 weken zelfs vergeten te vragen hoe groot die is🤣🤣🤣🤣 mijn zwangerschaps dementie is heel erg hier niet normaal😂😂 ik vroeg me vent in de auto, zeg heb je haar horen zeggen hoe groot die nu is want ik keek alleen maar naar die scherm😂😂😂

5 maanden geleden

Zijn snoetje! Nog maar net ontdekt dat we zwanger zijn 🙈

5 maanden geleden

Reactie op margotvanh

Zijn snoetje! Nog maar net ontdekt dat we zwanger zijn 🙈
Ohh wat lief 🥰

5 maanden geleden

Ik ga morgen pas voor mijn 16 weken echo 🤪

5 maanden geleden

Normaal moest ik pas op 22 weken gaan, maar omwille van een zware voedselvergiftiging ben ik op spoed terecht gekomen en was de bacterie mogelijks tot bij het kindje geraakt wat gevaarlijk kan zijn. Door deze omstandigheden heb ik meteen een tussentijdse echo gekregen en is er vastgesteld dat alles oké is met ons lief mensje. Inmiddels wachten we nog op de uitslag of er een listeria bacterie gevonden is. (De kans is uitermate klein, maar volgende week mag ik voor een nieuwe echo gaan) Hele mooie foto's van jullie kleintjes trouwens! 🤍✨

5 maanden geleden

😍🩵

5 maanden geleden

Reactie op liefkleinwondertje

Normaal moest ik pas op 22 weken gaan, maar omwille van een zware voedselve ...
Gelukkig alles in orde 🍀🍀

5 maanden geleden

Kleine Alien 👽 baby keek ons recht aan! Werd bij jullie iets gezegd qua gewicht? Na opmeten berekende de gynaecologe een gewicht van 382gr. Naar mijn gevoel best veel? 🤔

5 maanden geleden

Reactie op EMBO

Kleine Alien 👽 baby keek ons recht aan! Werd bij jullie iets gezegd qua ...
Mijne 400gram en lange benen op 20+2 🙈

5 maanden geleden

Reactie op Delfine C

Oh dat is leuk!
Hopelijk wel alles in orde dan.. ik heb maar 2 bloedvaten in de navelstreng ipv 3. Dat kan leiden tot hart en/of nierafwijkingen. Vorige echo’s was dat allemaal nog oké. Hebben ook op 17 weken echo gehad.

5 maanden geleden

Die van ons lag verkeerd: met zijn gezichtje naar achteren 🙈 dus zijn we een dik half uur later nog eens moeten teruggaan. Toen was hij wel gedraaid. Alles was oké, maar ze hebben wel een klein cyste van 2 mm op zijn hersenen gezien. Zowel de dokter op echografie als de gynaecoloog zeggen dat we ons geen zorgen hoeven te maken en dat het waarschijnlijk vanzelf zal weggaan. Heeft er nog iemand haar baby dit?