11 Reacties

6 dagen geleden

heyhey, onze dochter is 10dagen en is exact zelfde. (borstvoeding) ze drinkt momenteel aan elk kant soms 10minuten soms 15minuten. ik laat haar voor ik verander van kant even rechtop liggen opmij. als ik ze in park of co sleeper leg dan ligt ze op haar zij in een zijslaapkussen ( dit helpt voor als ze teruggeeft dat ze ni verslikt) en haar co sleeper is aan ene kant verhoogd zodat de melk zegmaar binnenblijft. + ik hou haar na elke voeding een 20-30 min omhoog zodat de melk goed gezakt is en dan in de co sleeper. als ik dit ni doe dan geeft ze sowiso over, heeft ze weer honger en dan zitten we de helenacht bezig. ze slaapt zo heel goed zeker 3-5uur aan een stuk. de eerste week was echt een hell zoals jij beschreef ik kon ni slapen van de schrik. ik hoop dat dit beetje gaat helpen!

6 dagen geleden

De kinderarts zegt dat dit een beginnde reflux kan zijn maar het nog steeds te vroeg is om zo iets vast te stellen.

6 dagen geleden

Nestje maken van opgerolde handdoeken en dan een hydrofiele doek overleggen

6 dagen geleden

Ik zou een antidoorrolkussen eens proberen.

5 dagen geleden

Zo’n doomoo kussen met buikriempje mss? Wij hebben het maar nog niet nodig gehad, houdt hen op hun plek zeg maar

3 dagen geleden

Ik had de eerste dagen ook heel veel schrik dat onze zoon zou doorrollen. Sinds wij hem in een slaapzak leggen (belini magic bag) is die angst over. Want hij blijft mooi op zijn rug liggen.

2 dagen geleden

Mijn zoon ligt in een doomoo nestje op zijn zijde, meestal linkerzijde omdat hij ook misselijk is en veel terug geeft.. Achter zijn rugje stoppen we een lange knuffel, zorgt voor extra geborgenheid en zorgt tevens dat hij niet doorrolt.

2 dagen geleden

Reactie op YR

Zo’n doomoo kussen met buikriempje mss? Wij hebben het maar nog niet nodig ...
Dat is mega gevaarlijk. Net als die nestjes..

2 dagen geleden

Ik zou de cosleeper aan jou kant zetten. Een aerosleep voorzien ook en eventueel een zijslaap kussentje en op de zij leggen.

2 dagen geleden

Reactie op Elbij

Dat is mega gevaarlijk. Net als die nestjes..
Hoezo?

2 dagen geleden

Wij hebben ook een babynestje van doomoo in de cosleeper. Werd ond zo aangeraden vanuit het ziekenhuis, aangezien ons zoontje te vroeg geboren is en nog extra nood heeft aan geborgenheid. Ook ik hang contunu over zijn bedje om te kijken of hij niet doorrolt.. Nu ik het riempje grbruik van het nestje ben ik al iets geruster!