7 Reacties

5 maanden geleden

Wij halen onze doopsuiker bij ava ❤️

5 maanden geleden

Wij hebben onze doopsuiker besteld op Studio Blanche online en het kaartje wordt gemaakt door een drukkerij waar zij mee samenwerken. Zo konden ze alles mooi doen passen als 1 geheel🥰

5 maanden geleden

Ik ga alles zelf maken omdat ik graag creatief bezig ben. De tekening voor het geboortekaartje heeft mijn vriend zelf getekend en via Hippe Geboortekaartjes heb ik het kaartje van scratch samengesteld. De geboortegeschenkjes maak ik dan met dezelfde kleuren en lettertypes. De potjes en verpakkingen zullen voornamelijk van Temu, AliExpress en Shein komen. En het snoepgoed van bij Ava.

5 maanden geleden

We hebben ons kaartje zelf gemaakt via Pretty Orange. Enkel de datum moeten we dan nog aanpassen. Je kan ook een foto opladen als je dat wenst. Voor doopsuiker gaan we waarschijnlijk kijken bij Ava. Stickertjes bestellen we ook bij Pretty Orange in de stijl van het kaartje. Als je je kaartjes snel na de geboorte wilt versturen dan zou ik wel via een drukkerij werken. Wij wachten met sturen totdat we terug thuis zijn.

5 maanden geleden

Wij hebben ons kaartje gemaakt via wijgeboortekaartjes.nl Doopsuiker zal aangekocht worden bij Ava. Enkel nog op zoek gaan waar we mooie labels/stickers kunnen laten maken voor aan het doopsuiker

5 maanden geleden

Wij zullen zelf de doopsuiker maken. Ik heb zelf een cameo waardoor ik alles zelf kan personaliseren 🥰 ik hou enorm van het “sad beige” naturelle dus zal in thema wit/beige/goud zijn met wat droogbloemetjes. Ik ben verliefd geworden op dit geboortekaartje dus als ik mijn vriend overtuigd krijg zullen we deze nemen 🥰🥰🥰 (met een andere naam weliswaar 😂)

5 maanden geleden

Ik koop verpakking en doopsuiker bij ava, deco op verschillende plekken en maak dan de naam etc er zelf op. Kaartje ben ik nog niet helemaal aan uit.