28 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op LB24
Wij houden het heel simpel gezien de meeste mensen het toch in de vuilbak g ...
Vind ik ook! Ik wou aanvankelijk heel zot gaan want het is het eerste kindje tot je beseft dat de verpakkingen allemaal de vuilbak ingaan en niemand er echt om geeft wat ze krijgen. Plus het kost allemaal zo veel.
2 maanden geleden
Reactie op YanaDS
Hele leuke geschenkjes ook bij jou!!! Die grote pot voor op het werk gaan w ...
Ik zou het in 1 thema houden. Zo bloembollen en zeep en koekjes en en vind ik zelf te veel. Pas op, heb ook op dat punt gestaan hoor maar wij hebben nu besloten stick to the one theme en dan kunnen we bij een volgende nog een ander thema nemen. Zo beperken we de keuzemogelijkheden een beetje want anders 🤪
2 maanden geleden
Wij gaan voor:
- zakje met doopsuiker en een klein klemmetje erop
- zeeppompje met witte zeep (het pompje is vierkant en met een koper/gouden rand)
- buisjes met thee en chocolademelk (bij die met chocolademelk komen er dan nog enkele kleine marshmallows)
Al zijn we nog aan het rondkijken en gaan we volgende week nog eens ergens gaan horen 🙈
Ons kleurenpalet is pastelblauw met foliedruk in koper.
2 maanden geleden
Wij zijn echt super tevreden van Studio Blanche. Daar kan je alles online kopen en je hebt zoooveel keuze! Voor ons zoontje hadden hadden we ook alles daar gekocht en nu voor ons dochtertje ook.
Ze hebben ook een Instagram account waar je heel veel ideetjes op kan doen.
Ook als je even met een vraag zit waar je niet goed aan uit geraakt kan je hen een whatsapp berichtje sturen en helpen ze je zeker verder.
Ik vind persoonlijk de prijzen goed meevallen als je wat uitkijkt. Het is natuurlijk te zien wat je neemt. Maar echt wel topkwaliteit ook allemaal!
Wij hebben onze doopsuikertjes gebaseerd op de foto hieronder 🥰
Maar op hun Instagram account kan je nog zoooooveel meer vinden 🙈 En op hun website staat echt alles inclusief prijzen.