28 Reacties

2 maanden geleden

Hier kan je al wat zien hoe dat van ons is gecombineerd. De naam op het kaartje os UITERAARD niet de naam van ons prutske he 😂 Er komen nog linnen zakjes bij en gouden metale doosjes… De bolletjes is de buis zijn bloembolletjes, deze kunnen in de grond gestoken worden en er komen dan wilde bloemen uit. Er komen nog droogbloemetjes mee in het buisje ;)

2 maanden geleden

Super mooi ook!! Heb je alles online besteld of ben je bijvoorbeeld naar AVA gegaan?

2 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Super mooi ook!! Heb je alles online besteld of ben je bijvoorbeeld naar AV ...
Wij zijn naar doopsuiker luyts gereden. Was een uurtje van ons en een goede service en prijs. Daar hebben we besteld: -suikerbonen -bloembollen - kartonnen doosjes (staaltje van op de foto) - glazen buisjes Gouden clipjes komen van aliexpress En onderstaande doosjes zijn van bij ava. Geboortekaartje komt van lindesigned. Zakjes gaan we zelf maken en moet ik nog stof voor vinden. Droogbloemen halen we bij een tuincentrum

2 maanden geleden

Wij hebben eens theekruiden in zo'n proefbuisje gekregen, vond ik ook wel leuk. Er is gewoon veeeeeel te veel keuze haha!

2 maanden geleden

Reactie op meganneke

Wij zijn naar doopsuiker luyts gereden. Was een uurtje van ons en een goede ...
Ja thee vind ik ook nog een leuk idee!!

2 maanden geleden

Hier alles gewoon online besteld. Aangezien ik thuis ben van het werk kon ik me daar wel mee bezighouden. We hebben daardoor dan ook heel veel bespaard. Alles komt van temu. Stickers & kaartje van vistaprint (zelf ontworpen) . Houten labels besteld bij mijn kadootje in Kortrijk. Doopsuiker en snoepjes komen van ava.

2 maanden geleden

Reactie op kimberly18101993

Hier alles gewoon online besteld. Aangezien ik thuis ben van het werk kon i ...
Is natuurlijk nog een proefdrukje. Wel heel tevreden van de kwaliteit.

2 maanden geleden

Hier alles gewoon online besteld. Aangezien ik thuis ben van het werk kon i ...
Ooh het thema van onze gender reveal was honey bees, en had toen ook honingpotjed gemaakt om mee te geven, heel erg mooi jullie geschenkjes ook!!!

2 maanden geleden

Is natuurlijk nog een proefdrukje. Wel heel tevreden van de kwaliteit.
Wij hebben onze kaartjes via liefkeukeneigen.nl zelf gemaakt en een proefdruk ook al ontvangen... Wij zijn zeer tevreden van de kwaliteit en het resultaat.

2 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Wij hebben onze kaartjes via liefkeukeneigen.nl zelf gemaakt en een proefdr ...
Dit is dan de achterzijde

2 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Wij hebben onze kaartjes via liefkeukeneigen.nl zelf gemaakt en een proefdr ...
Heel mooi!

2 maanden geleden

Wij hebben gekozen voor - kleine zeeppompjes - potjes gedroogde kruiden - doosje suikerbonen - glazen buisje met bloembolletjes Daarnaast voor kindjes nog een pot met ballonnen en voor op het werk grote glazen pot suikerbonen. Alles van AVA en Action en maak ook alles zelf. Wanneer beginnnen jullie met het maken van alle doopsuiker?

2 maanden geleden

Reactie op BrPa

Wij hebben gekozen voor - kleine zeeppompjes - potjes gedroogde kruiden - d ...
Hele leuke geschenkjes ook bij jou!!! Die grote pot voor op het werk gaan wij ook sowieso doen. Enkel zou ik graag naamstickers willen laten maken ofzo zodat ik de namen van onze meisjes op die pot kan kleven nog... Volgende maand begin ik met alles, heb al de bonen opgeslagen en dan decoratie etc. dat ik sowieso ga bestellen... Maar ik sla tilt bij de geschenkjes omdat ik zoveel ideeën heb, en weet wat ik wil, maar niet exact vind wat ik wil. En dan denk ik dat ik toch misschien niet helemaal weet wat ik wil 🙈. Zit even in een moeilijke fase waarin ik niet goed kan nadenken ofzo.

2 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Hele leuke geschenkjes ook bij jou!!! Die grote pot voor op het werk gaan w ...
Heel herkenbaar 🙈 je bent zeker niet alleen! Wij zijn er ook nog niet aan uit voor het kaartje zelfs. Haha

2 maanden geleden

Reactie op roezptoez

Heel herkenbaar 🙈 je bent zeker niet alleen! Wij zijn er ook nog niet aan ...
Ja wij wisten al redelijk snel dat we een simpel maar elegant kaartje wilden... Gelukkig wat mijn partner en ik op dezelfde lijn zitten op veel vlakken. Je kan altijd eens een kijkje nemen op liefleukeneigen.nl en daar een kaartje of ontwerp uit kiezen die je kan personaliseren of volledig kan aanpassen naar hoe jullie het willen he... Als je je registreert en een profiel aanmaakt (wat dan wel handig is als je je kaartje en ontwerp wil opslaan en niet kwijt wil geraken), dan krijg je je eerste proefdruk volledig gratis opgestuurd. (Wij hebben maar een paar euro's betaald omdat wij achteraf ook gekozen hadden voor folie aan voor en achterzijde en voor een ander papiersoort (cotton). Maar dat was te belachelijk weinig voor woorden om het niet gewoon eens te testen en te proberen... Toen ons kaartjes toekwam waren we direct verliefd 🥰 Is ook super makkelijk, alles staat klaar, als ik bevallen ben log ik via mijn gsm in, pas ik alle info van de kindjes aan op het kaartje, en bestel ik de juiste hoeveelheid zodat het geleverd is tegen dat ik thuis ben... Dan kan ik direct de adressen erop zetten en mijn vriend ze gaan laten opsturen ✨

2 maanden geleden

Wij hebben alles besteld bij Kadeco in Beringen! Kaartje ook daar gekozen en daarop de rest afgestemd! Wij hebben -theelichthoudertjes met z’n naam gegraveerd. -Transparante doosjes met doopsuikers. -tetrazakjes met doopsuikertjes -potloden met 4 kleuren met zijn naam gegraveerd -koekjes met zijn naam op (&aangepast aan het geboortekaartje) Zelf hebben we op ‘gratis in de buurt’ terracotta plantenpotjes gevonden die we schilderden in het kleurenthema en waar we pannenkoekenplantjes gaan inplanten - hiervoor bestelden we dan plantenprikkers met zijn naam op. & zijn we zelf kaarsjes aan het maken in zijn thema! :D Een hele hoop wel maar véel zelf aant maken!

2 maanden geleden

Wij houden het heel simpel gezien de meeste mensen het toch in de vuilbak gooien als het op is 🙈 wij hebben de gewone suikerbonen in de kleuren van het kaartje in een doorzichtig doosje en dan heb ik van stof die ik had liggen zakjes gesneden en daar komen nog snoephartjes in… misschien doen we nog iets voor de kindjes die op bezoek komen maar dat is nog niet zeker. Rekje is van Temu en kaartje werd gemaakt door een vriendin en is ook de proefdruk.

2 maanden geleden

Reactie op LB24

Wij houden het heel simpel gezien de meeste mensen het toch in de vuilbak g ...
Ook heel fijn!!!! Leuk je ook stickers en kaartjes hebt in hetzelfde

2 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Ja wij wisten al redelijk snel dat we een simpel maar elegant kaartje wilde ...
Bedankt voor de tip! Misschien hebben anderen er iets aan. Het ding is dat ik zelf grafisch ontwerp doe en dus een volledig uniek ontwerp maak, maar het nadeel is ook dat ik voor mijn eigen kind strenger ben dan voor klanten 🙈 dus zit daar wat mee in de knoop, haha. Gelukkig heb ik wel m'n vaste adresjes voor de geschenkjes en het drukken dus dat komt wel goed. 😁

2 maanden geleden

Reactie op roezptoez

Bedankt voor de tip! Misschien hebben anderen er iets aan. Het ding is dat ...
Ooooh ja maar dat snap ik helemaal hoor 🙈🙈